Gjest Helene Skrevet 27. desember 2010 #1 Skrevet 27. desember 2010 jeg forstår ingenting... den gode gutten min.. dette startet egentlig fredag kveld forrige uke. han sluttet å ta tlf.. svarer ikke på meldinger.. åpner ikke døra... og jeg har ingen anelse om hva jeg har gjort galt?? han vil jo ikke snakke med meg.. han er 26 og jeg er 24.. jeg dør litt innvendig for hver dag føles det ut som. tårene mine renner konstant, jeg er opphovnet i hele ansiktet... så full av spørsmål og så ufattelig trist... vi har vært sammen i 1 år ca.. hva galt har jeg gjort da? jeg forstår ikke. han må jo være veldig sint på meg for å kunne såre meg på denne måten?? han var alltid så god gutt... jeg dør her.. har begynt å ta sove tabletter for å sove om natta. men jeg våkner og gråter allikevel..
undrerseg Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Den eneste som kan hjelpe deg her, er rett og slett han. Det er han som plutselig har brøte kontakten så det er han som har svarene. Utrolig dårlig gjort av han må jeg si, det er IKKE slik en behandler kjæresten sin. Gir deg en god og håper du finner ut av det.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Vet du at han lever og har det bra? Isåfall bør du slette han fra hodet ditt. Ikke gidd å bruke dyrebar tid på en sånn skitstøvel. Han er jo ikke den gode gutten du trodde han var!
Gjest Helene Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Vet du at han lever og har det bra? Isåfall bør du slette han fra hodet ditt. Ikke gidd å bruke dyrebar tid på en sånn skitstøvel. Han er jo ikke den gode gutten du trodde han var! ja.. jeg har sett han flere ganger gjennom vinduet da han går til døra (når jeg ringer på) men så ser han at det er meg... og går andre veien igjen...
Shinana Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 Trist å lese dette. Har dere hatt noen konflikter i det siste kanskje? Har dere slitt tidligere i forholdet? Dere har kanskje noen felles venner som kan hjelpe. En person som dere begge har tillit til er vel i så fall den eneste som kan "få døren på gløtt".
tantethea Skrevet 27. desember 2010 #6 Skrevet 27. desember 2010 Skriv et langt brev med alt du føler, og legg det ved døren/postkassen hans. Vær ydmyk, varm og god, spør ham hva som har skjedd, om det er noe du kan gjøre. Si til slutt at om han vil gjøre det slutt, så aksepterer du det, men at du gjerne vil ha et svar så du kan begynne å bygge deg selv opp igjen. Eller noe sånt? Kan jo hende han har fått en personlig krise eller noe også.
Gjest Helene Skrevet 27. desember 2010 #7 Skrevet 27. desember 2010 vel vi har vel ikke kranglet noe særlig.. men vi har sklidd litt fra hverandre. om han ville gjøre det slutt så ville det ikke kommer om en kjempe overraskelse... men dette?? bare bli knipset ut av livet hans.. blokkert på face... det føles så stygt.. og ufattelig sårende.
Silje_Mor Skrevet 27. desember 2010 #8 Skrevet 27. desember 2010 det var en utrolig stygg måte av han å få deg ut av livet sitt på... jeg hadde ikke taklet det noe særlig bra om noen hadde gjort det mot meg. håper du får sjangsen til å prate med han da, om hvorfor han har gjort det på denne måten.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #9 Skrevet 27. desember 2010 Høres nesten ut som han har angst eller deprisjon. Jeg har en venn som reagerte som dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå