Gå til innhold

Rune Rudberg til alters for 3 gang.....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Står det i Her og nå idag.....er det mulig!!!

Den mannen er jo ikke helt patent da spør du meg, og hva med denne nye siste erobringen hans da hva,.....som gifter seg med en mann som elsker å brette ut sitt privat liv i hytt og gevær, i i de sistnevnte slenger han jo også sine edlere deler...stakkars jente da, kan jo ikke være veldig intelligent nei.......en kvapsete halvgammel gris med avdanket gatemusikant stemme, en heaug med gjeld og en lausunge i alle landets byer........lider med denne nye dama ja, det fårn si....nei og nei!!!!!

Anonym!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var da voldsomt da!!!!

Fint for deg at du er anonym med din måte å iqsette damen til herr Rudberg.

For ikke å snakke om måten du titulerer hans barn.

Trodde det var slutt på den tiden man brukte slike betegnelser.

Og hva er så rart med å gifte seg for tredje gang?

Snart er man unormal om en ikke har vært hos presten både to og tre ganger.

Skam deg Anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne saken mener vi det samme Am@lia icon_lol.gif

Hvis Rune Rudberg har lyst til å gifte seg, så får vi heller gratulere ham, og kansje er det hans livs kjærlighet denne gangen.

Jeg har vel og merke ikke vært gift tre ganger, men jeg har nå samboer nummer to og så har jeg vært gift en gang. Jeg har fem barn. Fire med han jeg var gift med, og ett barn med min eks samboer. Jeg kaller ikke mine barn lausunger... og NÅDE den som tenker slik om mine vakre vidunder.

Rune Rudberg har vel ikke gjort såååå mye spesielt... det mest spesielle er at vi leser om det.... bortsett fra at JEG leser det ikke. For det interesserer meg ikke!!

Så D Så

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo vært sammen noen år nå da, så jeg regner med at hun kjenner mannen, på godt og vondt.

Hun har sikkert fri vilje og er vel glad i ham.

Grattis til Rune og kiket.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mye verre at han gifter seg 3 ganger enn at andre gjør det?

Jeg kjenner faktisk flere som er gift for tredje gang,og de er da ikke noen dårlige mennesker av den grunn.

La nå denne stakkers mannen få leve sitt liv som han vil.Hva han gjør,har da ingen andre noe med!

Jeg synes ikke du har noen rett til å komme med slike uttalelser,hverken om Rune,kjæresten eller ungene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvorfor skal Rune Runberg være slik en gjenstand for oppmerksomhet????

Han kan vel få leve sitt liv sånn som han vil. Han blanner seg da ikke inn i deres liv, gjør han vel???

Jeg kjenner faktisk ei jente som har vært gift med han og har et barn sammen med han. Hun angrer riktig nok på det forholdet, men vi gjør vel alle feil? Det er jo mange andre ekteskap som også går på dunken, uten at det blir slik ståhei rundt det.

Syntes vi kan la Rune Rudberg passe sitt eget liv(som han gjør) også kan vi passe vårt!

"Tuna"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes mannen får den oppmerksomheten han har bedt om jeg.At han gifter seg for 3. gang er vel ikke så rart? Men at han har 6 barn med 6 forskjellige kvinner???

DET er vel ikke noe du skryter så veldig høyt av???

At det er synd på barna hans synes jeg ikke.Men jeg må virkelig si at hadde pappa`n min stått fram i Se og Hør og fortalt at han hadde lugget med 1000 vis av kvinner hadde jeg blitt alt annet enn stolt.

Rune Rudberg fremstår som den personen han har forsøkt og fremstå som selv.Jeg kan ikke si jeg har særlig sans for gubben.

Thea icon_rolleyes.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Thea den 2002-05-06 22:17 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han står heller ikke anonym frem i bladene.

Man kan mene hva man vil om RR, han er ikke min favoritt når det gjelder musikk og jeg kjenner han ikke.

Iallefall så virker det slik at han sier som det er og gjør seg ikke bedre enn hva andre er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mye kan sies om den mannen som er elsket og hatet mest her i landet......

Men TROFAST er han ikke, han har besøkt min venninne jevnlig i Bergensområdet de 2 siste årene.......Hun er blond og tror at han skal forlate sin kjære eller at hun skal våkne opp and smell the coffie!!!!

Og til du som skrev at de har vært sammen noen år så er det helt feil....prøv 1,5 år så nærmer vi oss ;o)

Nei, ikke bra idet hele tatt.....fy og fy....skryter jo til og med av at han aldri har brukt prevensjon, sniffer kokain og amfetamin, stjeler biler og får ikke lov å ha sine egne barn på besøk......noe galt må han jo GJØRE!!!!

Anonym!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*morsomt*

Jeg lurer på hvor manger av de tusen damene han har ligget med som befinner seg her inne på KG??

(Noen må det jo være siden han blir så godt forsvart...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, er sikkert noen av de her inne ja...

Jeg personlig liker musikken hans, men har lite til overs for personen. Syns det er hyggelig å gå ut å danse til slik musikk ja det gjør jeg....;o)

Og til du som sier du "kjenner" en som har vært gift med han, så må jo det da være hun lyse jenta som han var gift med for noen år siden..........har møtt henne ved flere anledninger på spillejobb med RR, hun er forøvrig veldig hyggelig, jordnær og morsom, det virket som om hun hadde bena godt plantet på jorden syns jeg og jeg husker jeg tenkte " hva gjør DU sammen med han"

Peneste jenta han noen gang vil komme til å treffe, tro meg!!

Du sier at hun angret forholdet samtidig som du i samme setning tar han i forsvar, at hun angrer er nå en ting og det har hun sikkert god nok grunn til (spør du meg) men at du forsvarer HAN er en annen ting, og det forteller meg at du kanskje bare "kjenner" henne eller vet hvem hun er!!! Betviler ihvertfall sterkt at du er i hennes nærmeste vennekrets!!!

Håper for hennes del at du ikke er det, for slike venninner vil vel INGEN ha!!

Grattis til Rune og bruden.....

Tips til Bruden: Hvorfor jobbe så iherdig med å bli lys når du er svart i håret.....resultatet blir aldri bra....vær deg selv!! Det scorer du mest på..lykke til på den store dagen ;o)

fra Puselusa i vårsola12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei...

Jeg forsvarer han ikke, men jeg er faktisk en av de 1000 damene.

Det er jo han som blir utnyttet av damene spør du meg, og han er dum nok til å falle for knepene og tror at det faktisk er han som har draget.......

JA, jeg utnyttet han litt for å teste hvor trofast han har "blitt" i det siste.....men var han sammen med noen for 8 mnd siden må jeg nok skuffe......han besto ikke!!

Ringer faktisk enda....

Er det fler her inne, hadde det vært moro om dere ga lyd fra dere!! er jo anonyme her da!!

Anonym fra Trondheims traktene icon_eek.gif)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Beklager om jeg sårer noen nå; men den mannen hadde ALDRI hatt sjangs hos meg. Jeg skjønner absolutt ikke hva damene ser i han, og å skryte av å ha hatt sex med han...Nei, vettu hva, da kan man jaggu ikke ha mye i toppen. Og jeg har faktisk også sett han i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette synes jeg grenser til æreskrenkelse.

Her påstår en at RUNE R har besøkt hennes venninde ofte i Bergen de siste 2 år.

En annen påstår hun var i lag med han for 8 mnd.siden bare for å teste han. Sorry skriver hun, det var han ikke.

Godt mulig det er sant, men hva vet vel jeg om det, men skriver man slikt da?

Navngir folk på nett og skal fortelle private ting?

Om han vil gå til offentligheten med det, så blir vel det en privatsak. Det var reaksjon på en side om Sven H og Mette M. Det gikk vel litt langt der også? Hva med denne siden?

Om du heter Anna Olsen og bor i Fiolveien i Andeby. Se for deg at det kommer i KG at noen har ligget over hos deg. Og jeg snakker om mannlige besøk. Blir populær da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Det som er galt med r une R . er at han ikke lærer av sine feil, og bruker damer som om de var et kjøtt stykke, jeg synes han burde lære at nok er nok for ei stund, og heller være samboer med damene sine , istedet for å gifte seg, han skiller seg jo allikevel!

Tør vedde alt jeg eier på at han ikke blir gift med henne der særlig lenge.

Han er en typisk mann som ikke greier å holde seg til ei dame, og gifter seg kun fordi han synes det er gøy med all festinga som hører med.

Stakkars ungene hans, de vet jo snart ikke hvem som er fille tante og ekte tante lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg vi gir oss med personhets og -spekulasjoner, lar Rune Rudberg være Rune Rudberg og så stenger vi denne tråden.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...