Leonora Skrevet 18. oktober 2003 #1 Skrevet 18. oktober 2003 Håper noen her kan hjelpe meg. Da jeg skal skrive en ny mail, altså trykker bare på ny mail. Kommer det opp en mail hvor det er "et hull" og et øye ser på meg. Hvordan kan jeg fjerne det? Er dette et virus som har sneket seg inn ? Jeg får også mailboksen full av mail som jeg ikke ønsker. Det er reklame mail fra utenlanske adresser. Jeg trykker på "remove" og noen prøver jeg og sende tilbake med beskjed. De mailene kommer stort sett tilbake. Jeg trykker på bloker avsender men det virker ikke som det hjelper da de skifter avsender på hver mail. Hvordan kan man få stoppet slik tull? Blir snart desperat av å bruke masse tid på å slette og prøve å fjerne meg fra maillister. Alle gode forslag mottas med takk.
Crazee Skrevet 18. oktober 2003 #2 Skrevet 18. oktober 2003 POPFile! Det er programmet eg anbefaler for å sleppa å sortere vekk spam og uønska mail - og no er det nett kome ut ein ny versjon. (Nedlasting) (Manual) Du lærer programmet opp til å byrja med korleis ulike mailar ser ut, og etter kvart kjenner programmet igjen kva som er kva og sorterer utan problem. Tek ikkje så lang tid heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå