Gjest Ibico Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Dette er nytt for meg, og jeg har ikke sjekket om noen har tatt opp dette før, men kom over duoballs liggende på badet til min svigerinne her om dagen. De var helt nye, i pakning, men jeg ble svært nyskjerrig. Søkte på nett og fant at de er unisex og at man gjerne kan putte dem inn og så gå på byen. De gir deilig vibrasjon står det. Noen som har erfaring med dette. Jeg vil nødig spørre min kones søster.. hehe..
Gjest jeansgutt21 Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Dette er nytt for meg, og jeg har ikke sjekket om noen har tatt opp dette før, men kom over duoballs liggende på badet til min svigerinne her om dagen. De var helt nye, i pakning, men jeg ble svært nyskjerrig. Søkte på nett og fant at de er unisex og at man gjerne kan putte dem inn og så gå på byen. De gir deilig vibrasjon står det. Noen som har erfaring med dette. Jeg vil nødig spørre min kones søster.. hehe.. Vært kult å spørre din kones søster da, hehe:) Tenkte du å bruke de på deg selv, eller kjøpe en til kona di?
Gjest Ibico Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Jeg tenkte egentlig på meg selv Her kommer jo litt av det vi snakker om på "gutter og dildo" inn tror/håper jeg. Jeg får nemlig deilige orgasmer av analsex og forstår ikke at ikke flere gutter kan se bort fra homostempel og prøve ut nye, deilige ting! Så håper på noen med erfaring her. Både jenter (sikkert mest av dem) og gutter.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Jeg tenkte egentlig på meg selv Her kommer jo litt av det vi snakker om på "gutter og dildo" inn tror/håper jeg. Jeg får nemlig deilige orgasmer av analsex og forstår ikke at ikke flere gutter kan se bort fra homostempel og prøve ut nye, deilige ting! Så håper på noen med erfaring her. Både jenter (sikkert mest av dem) og gutter. Okey, samme her! Har prøvd duo balls og syns de er digge og gir meg orgasme uten å runke. Har ikke gått med de ut blant folk, men har faktisk gjort det med butplug med vibrator! Stilt vibratoren på laveste hastighet og storkosa meg ute i Oslogatene:)
Gjest jeeansgutt21 Skrevet 27. desember 2010 #6 Skrevet 27. desember 2010 Jeg bestiller Duoballs imorgen Kult, må få høre hvordan du likte de duo balls`a:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå