Gå til innhold

Jeg er singel

Gjest kml

Anbefalte innlegg

Gjest ThatWoodcut

Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for utenlandske menn :sjenert:

Men så var det den økonomien da. Jeg har vel ikke råd til å pendle mellom Norge og Brasil :fnise:

"Nå høres det ut som jeg har et luksusproblem fordi jeg klager over singellivet, men vil ikke ha en som vil ha meg som kjæreste. Men han er bare en venn for meg :/"

Selv om man er singel og ønsker seg kjæreste skal man jo ikke ta til takke med den første som dukker opp. Da ender man fort opp som singel igjen :fnise:

(Jeg kopierte, jeg kan ikke helt quote enda)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble ikke noe nyttårskyss på meg. Var bare med en venninnegjeng, ingen gutter i nærheten. Merket at det egentlig var veldig deilig å for en gangs skyld kun være jenter! Så mye styr når disse gutta dukker opp...Men likevel vil vi gjerne ha dem i nærheten likevel! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

2011 har begynt :)

Jeg har et lite singel-problem, forsåvidt luksusproblem kanskje.

Jeg var ute i helgen og så en veldig kjekk fyr, som jeg mannet meg opp til å gå bort til. Etter en stund turte jeg og vi endte opp med å snakke resten av kvelden. Han var egentlig veldig perfekt utseendemessig, han var smart, han var kreativ og ikke kjedelig. Vi kysset. Men når han begynner å hinte på å bli med meg hjem fikk jeg plutselig litt angst for å ha en one night stand.

Hadde jo endel ons i 2010, så erfaringsmessig burde det ikke vært noe problem, men nå likte jeg ikke tanken på det. Og jeg tenker ikke slik, før muligheten byr seg - jeg ville ikke ha kysset han hvis jeg visste jeg kom til å backe ut.

Tror det har litt med at jeg bor i et kollektiv nå, og jeg er redd for om de andre ville hørt oss ha sex, eller hva de ville tenkt om de hørte oss. Noen andre med samme dilemma og kanskje svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det har litt med at jeg bor i et kollektiv nå, og jeg er redd for om de andre ville hørt oss ha sex, eller hva de ville tenkt om de hørte oss. Noen andre med samme dilemma og kanskje svar?

De ville ha tenkt "Jasså, det er noen som har det", og blitt dritmisunnelige.

Og so what!? :gjeiper:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Februar in da houuuse! Noen inspirerende historier? Er skummelt hvor kjedelig jeg er på guttefronten for tiden. Har begynt terapi og det viser seg jeg har masse issues ang eksen min. Drømte om han i hele natt, og idag på jobb var jeg nødt til å ha gråtepauser på doen :/ Følte meg skikkelig svak og utenfor i denne nye byen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...