Gjest kml Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Har holdt singellivet i sjakk i ett år nå, og er faktisk veldig fornøyd med 2010 sånn sett. Hatt et morsomt singel-år hvor jeg har øvet meg på flørtingen min og hatt endel byturer. Nå tror jeg at jeg snart er klar for en kjæreste. En 2011 kjæreste for eksempel Singellivet er moro når man har mange venner og fullt tidskjema, men i det siste føler jeg ensomheten snike seg til. Noen single som vil dele tanker, erfaringer, eller som er i samme båt? Jeg har et sosialiseringsbehov ikveld, og siden jeg er hjemme, blir det på KG
Xaphan Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Jeg har det på samme måte som deg. Er klar for litt romantikk i 2011!
Gjest kml Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Nettopp! Klare nyttårsforsetter. Kjæreste og gå ned 5 kilo. Jeg er helt normalt stor, men de 5 kiloene gikk jeg opp i høst. Og hvis jeg ikke passer meg tror jeg det bare går en vei, hehe. Så, hvordan er guttefronten? Jeg tror litt på skjebnen. Har følt meg litt ensom de siste ukene, så vips! Idag la en megakjekk gutt meg til på facebook. Aldri møtt han før men vi har felles venner. Han sa han la meg til fordi jeg var litt søt og vi har felles venner, haha. Kanskje det kan bli noe 2011 romantikk? :D
Gjest kml Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 Nedfor igjen. Føler ingen fatter interesse. Ikke engang han over nettet. Depresjonen over dette blir sikkert forsterket fordi jeg har litt alkohol innabords..
G3ntl3man Skrevet 31. desember 2010 #5 Skrevet 31. desember 2010 Har holdt singellivet i sjakk i ett år nå, og er faktisk veldig fornøyd med 2010 sånn sett. Hatt et morsomt singel-år hvor jeg har øvet meg på flørtingen min og hatt endel byturer. Nå tror jeg at jeg snart er klar for en kjæreste. En 2011 kjæreste for eksempel Singellivet er moro når man har mange venner og fullt tidskjema, men i det siste føler jeg ensomheten snike seg til. Noen single som vil dele tanker, erfaringer, eller som er i samme båt? Jeg har et sosialiseringsbehov ikveld, og siden jeg er hjemme, blir det på KG Ja, alt til sin tid - ikke sant? Kjekt å være fri og frank av og til og kjekt når den tiden er omme også... Er singel selv, men er på på tittern da... Viktig å føle at man er "klar" for en ny også da - sto ikke hvor gammel du var, uten at det har så mye å si...
Gjest ThatWoodcut Skrevet 31. desember 2010 #6 Skrevet 31. desember 2010 Jeg er singel! Det er ikke noe for meg. Jeg er en kjæresteperson har jeg funnet ut. Jeg har noe på gang da. Han er veldig søt og hyggelig. Husker de små detaljene. Vi snakker sammen hver dag, og har super kjemi. :rødme: Hva mer...jo, han bor i Brasil. Jeg får det til!
Xaphan Skrevet 31. desember 2010 #7 Skrevet 31. desember 2010 Nedfor igjen. Føler ingen fatter interesse. Ikke engang han over nettet. Depresjonen over dette blir sikkert forsterket fordi jeg har litt alkohol innabords.. Ikke gi opp, det er noen der ute for deg også
Gjest kml Skrevet 31. desember 2010 #8 Skrevet 31. desember 2010 Takk Edru nå og større perspektiv Beste jeg håper på ikveld når jeg skal ut i Oslo by er et nyttårskyss! :D
Gjest kml Skrevet 31. desember 2010 #9 Skrevet 31. desember 2010 Jeg er singel! Det er ikke noe for meg. Jeg er en kjæresteperson har jeg funnet ut. Jeg har noe på gang da. Han er veldig søt og hyggelig. Husker de små detaljene. Vi snakker sammen hver dag, og har super kjemi. :rødme: Hva mer...jo, han bor i Brasil. Jeg får det til! Supert! Det er så digg å ha en gutt i livet når det ennå er spennende :D Vedder på at avstanden gjør det veldig spennende også Misunner deg :D
Gjest kml Skrevet 31. desember 2010 #10 Skrevet 31. desember 2010 Ja, alt til sin tid - ikke sant? Kjekt å være fri og frank av og til og kjekt når den tiden er omme også... Er singel selv, men er på på tittern da... Viktig å føle at man er "klar" for en ny også da - sto ikke hvor gammel du var, uten at det har så mye å si... Jeg er 22 år gammel. Vært i et forhold i 3 og et halvt år, så når det ble slutt så jeg det som en mulighet for å sjekke ut singellivet alle snakket om var så herlig og samtidig ikke-herlig
SnikkSnakk Skrevet 31. desember 2010 #11 Skrevet 31. desember 2010 Er i samme båt føler jeg. Har hatt et bra år i 2010, hvor jeg har fått utvidet horistonten litt. Blitt litt mer sikker på meg selv når det gjelder gutter og slikt. Samtidig vet jeg at jeg kunne hatt et så mye bedre år på kjærestefronten, hvis jeg bare hadde gjort ting litt annerledes. MEN 2011 blir året for kjærlighet folkens! 1
Gjest kml Skrevet 31. desember 2010 #12 Skrevet 31. desember 2010 2011 er kjæresteåret! Det skal starte ikveld!
Xaphan Skrevet 31. desember 2010 #13 Skrevet 31. desember 2010 Ja, får satse på at vi alle får oss et nyttårskyss i kveld og mange gode kyss resten av året!
Gjest kml Skrevet 31. desember 2010 #14 Skrevet 31. desember 2010 Jeg vil fortelle her imorgen hvordan kvelden idag blir Oppfordrer andre single å gjøre det samme Vi må holde sammen! hehe 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #15 Skrevet 31. desember 2010 Jeg er helt enig i at 2011 blir et kjæresteår! 2010 har for meg vært dødt på den fronten pga mye styr i livet mitt, men nå er alt på vei oppover. Var på byen to ganger i romjulen og har aldri opplevd å få så mye oppmerksomhet før, så det hjalp på selvtilliten kan du si! Akkurat nå holder jeg kontakt med to stykker der jeg tror det blir en date med han ene nå til uken. Dette lover bra!! Kjekk er han også Men nyttårskyss i kveld tror jeg ikke det blir, det sparer jeg litt til!
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #16 Skrevet 31. desember 2010 Er også klar for ny kjæreste året 2011 !!!! Har kommet i kontakt med en ny fyr, å er sååå spendt på hvordan det vil utvikle seg :D
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2010 #17 Skrevet 31. desember 2010 2010 forløp uten kjæreste, og jeg håper 2011 bringer bedre lykke. Hjelper nok å vise seg mer i de rette elementer.
Gjest kml Skrevet 1. januar 2011 #18 Skrevet 1. januar 2011 Nyttårsaften over og den ble bedre enn jeg trodde. Jeg passet på å ha lave forventninger for å ikke bli skuffet, men det trengte jeg ikke :D Først middag med gode venner, og det var en nydelig, god middag! Deretter ned til sentrum med stjerneskudd og god stemning. Plutselig møter jeg på en god venn og vi har kysset noen ganger, så resten av kvelden ble tilbrakt med han Nyttårskyss, påspandert champagne og bli fulgt til jeg fant en taxi og kom meg hjem God kveld
Xaphan Skrevet 1. januar 2011 #19 Skrevet 1. januar 2011 Så bra kvelden din var vellykka, kml! Min var ikke så værst den heller, fikk meg et nyttårskyss og litt mer enn det senere på kvelden ;-) hehe. Blir nok ikke noe mer ut av det, men det var godt å ha litt intim kontakt med en av det motsatte kjønn!
Gjest kml Skrevet 1. januar 2011 #20 Skrevet 1. januar 2011 Hehe ja, ser den! Glad på dine vegne også! Han var interessert i at jeg ble med han hjem, men jeg ser på han mer som en venn, enn sexpartner, så det gikk ikke, selv om jeg gjerne skulle ha delt seng med noen i natt Problemet etter igår er at han ser ut til å virkelig like meg, han spurte om han kunne ta meg med på date og sendte nattamelding hvor han skrev at jeg var nydelig og slikt. Føles rart. Jeg har aldri sett på han som et kjæresteemne, for han er en sånn gutt som har hatt seg med 50 jenter i år, og jeg har alltid visst han var en player. Nå høres det ut som jeg har et luksusproblem fordi jeg klager over singellivet, men vil ikke ha en som vil ha meg som kjæreste. Men han er bare en venn for meg :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå