Gå til innhold

Hitachi Magic Wand Massager i/til Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Link?

Har den selv, og (dama) er meget fornøyd, men mener jeg fant ut at den ikke er beregnet på salg i Norge (og store deler av Europa) overhodet.

Motoren i vibratoren ligger visstnok i massasjehodet, og dermed er det ikke mulig å dobbeltisolere den, slik de norske reglene for slikt utstyr krever.

Kan Europe Magic Wand være en ombygget variant? Den kan jo fint se likedan ut.

Du har helt ret Europe Magic Wand ligner udenpå men er helt anderledes inden i. Måden hvorpå vibrationerne frembringes er dog stadig identisk med HMW så den vil føles på samme måde.

Grunden til at den er ændret væsentligt indeni er for at opnå den dobbelte isolation som er påkrævet i EU såvel som i Norge for at lovliggøre den til salg. Der er også flere andre væsentlige punkter der skal være opfyldt for at opnå ret til at sætte et CE mærke på aparatet.

Motoren ligger ikke i hovedet på hverken Hitachi- eller Europe Magic Wand. Den sidder i håndtagets øverste ende.

Venlig hilsen

Kristine

Innlegget er endret iht KGs regler. For annonsemuligheter kontakt salgsavdelingen.

Lille-pus, mod

Endret av Lille-pus
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hm … da går vel vinningen opp i spinningen prismessig sett. Hitachi + frakt + moms + transformator nærmer seg fort MX-Fighter-priser.

På «Trekant» anbefalte de imidlertid Adam & Eve Magic Massager 2.0 over MX-Fighter. Den koster 800,–.

den har jeg. funker veldig bra, ikke noen billig kopi mener jeg. så hvis dere virkelig vil ha KRAFTIG vibrator så kan den anbefales.

AnonymBruker
Skrevet

Adam & Eve fungerer! Love it!

Skrevet

Gleda meg sykt til EMW, også kosta den like mye som MX-figther.

Noe er galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...