Gå til innhold

Hitachi Magic Wand Massager i/til Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kona oppdaget Hitachi Magic Wand for noen dager siden som et mulig billigere alternativ til MX Fighter. Førstnevnte koster 44 USD hos Amazon, mot 1300 + frakt for MX Fighter fra blant andre Cecilie Kjensli. Så i ca 700 kroner inkludert frakt, moms osv. for Hitachi'en. Problemet er at Amazon selvsagt ikke sender den til Norge..!

Noen som vet om norske butikker som fører denne, eller utenlandske som sender til Norge?

Er klar over at det finnes en lignende som selges i Norge, men som går på batterier (vist på blant annet Trekant på NRK), men vil ikke ha den.

Vil gjerne også ha erfaringer fra dere som evt. har prøvd Hitachi'en :)

Skrevet

Samboeren min bestilte Hitachi Magic Wand fra ebay. Fikk også kjøpt med en sånn greie man kan tre utenpå, som stimulerer klitoris og inni vagina.

Vi er veldig fornøyd med den :) :)

God til vanlig masasje er den også.

• Liker 1
Skrevet

eBay funker sikkert fint ja, takk for tipset! Ville helst kjøpt fra en "vanlig" nettbutikk, men får se om jeg finner en god selger på eBay.

Skrevet

På ebay betaler du jo gjennom paypal, så du er sikret pengene. Ratingsystemet gjør det jo også sikrere.

Gjest Kondomeriet
Skrevet

Hitatchi Magic wand, eller Europe Magic Wand som den vil hete her i Europa, er ventet til det Norske markedet i midten av Mars, 2011. Kondomeriet kommer til å være hoved importøren av varen her i Norge.

Dette er den originale Magic Wand og prisen vil ligge rundt den samme som MX-Fighter, samt ha både CE godkjennelse og riktig plugg til våre stikkontakter.

Gjest nobilian
Skrevet (endret)

Hitatchi Magic wand, eller Europe Magic Wand som den vil hete her i Europa, er ventet til det Norske markedet i midten av Mars, 2011. Kondomeriet kommer til å være hoved importøren av varen her i Norge.

Dette er den originale Magic Wand og prisen vil ligge rundt den samme som MX-Fighter, samt ha både CE godkjennelse og riktig plugg til våre stikkontakter.

Link?

Har den selv, og (dama) er meget fornøyd, men mener jeg fant ut at den ikke er beregnet på salg i Norge (og store deler av Europa) overhodet.

Motoren i vibratoren ligger visstnok i massasjehodet, og dermed er det ikke mulig å dobbeltisolere den, slik de norske reglene for slikt utstyr krever.

Kan Europe Magic Wand være en ombygget variant? Den kan jo fint se likedan ut.

Endret av nobilian
Skrevet

Det minner meg om noe, finnes Hitachi'en for 220 volt? De fleste jeg har sett på er 110 volt ser jeg... For må vi kjøpe omformer i tillegg er det sikkert like billig å bare kjøpe MX-Fighteren.

Gjest nobilian
Skrevet

Det minner meg om noe, finnes Hitachi'en for 220 volt? De fleste jeg har sett på er 110 volt ser jeg... For må vi kjøpe omformer i tillegg er det sikkert like billig å bare kjøpe MX-Fighteren.

Kjøpte omformer i tillegg, kosta 160kr. Fortsatt vesentlig rimeligere enn MX.

Husk bare på å kjøpe en som tåler watt-effekten til Hitachi'en (tror det er 30).

Skrevet

Kjøpte omformer i tillegg, kosta 160kr. Husk bare på å kjøpe en som tåler watt-effekten til Hitachi'en (tror det er 30).

Hvor finner man en slik omformer? Har de det hos Clas Ohlson, og hva kalles det i så fall?

Skrevet

Vi har "billig versjonene" av magic wand, nemlig den som heter Adam & Eve...

Kjempegodt fornøyd med den... leverer alltid.

Vi har riktignok 220v-utgaven... kjøpte fra Danmark før den kom hit til lands. Har dårlig erfaring med oppladbart... aldri oppladet når man trenger det. hehe

Kan ikke tenke meg at Hitatchi er så mye bedre at den kan forsvare 2x prisen...

Gjest nobilian
Skrevet

Hvor finner man en slik omformer? Har de det hos Clas Ohlson, og hva kalles det i så fall?

Clas har den, de kaller det "mellomtransformator", bare skriv inn i søkefeltet. De har utgaver på 50 og 100W, det holder med den minste (169kr).

Gjest nobilian
Skrevet

Vi har "billig versjonene" av magic wand, nemlig den som heter Adam & Eve...

Kjempegodt fornøyd med den... leverer alltid.

Vi har riktignok 220v-utgaven... kjøpte fra Danmark før den kom hit til lands. Har dårlig erfaring med oppladbart... aldri oppladet når man trenger det. hehe

Kan ikke tenke meg at Hitatchi er så mye bedre at den kan forsvare 2x prisen...

Different strokes for different folks, men min erfaring er at Hitachi er verd 4x prisen av hva som helst. Gir en mye tyngre, dypere vibrasjon (og den hjelper på nakken!).

Skrevet

Clas har den, de kaller det "mellomtransformator", bare skriv inn i søkefeltet. De har utgaver på 50 og 100W, det holder med den minste (169kr).

Se der, ja! «Gjør om 230 VAC til 110 VAC». :)

Men endrer dette frekvensen også? I USA har de 110 V @ 60 Hz, mot 230 V @ 50 Hz her i Norge. Jeg tipper at motoren går på vekselstrøm …

Annonse
Gjest nobilian
Skrevet

Se der, ja! «Gjør om 230 VAC til 110 VAC». :)

Men endrer dette frekvensen også? I USA har de 110 V @ 60 Hz, mot 230 V @ 50 Hz her i Norge. Jeg tipper at motoren går på vekselstrøm …

Hvis du kikker nærmere på bildet i annonsen (som er av den største), ser du at det står 50/60Hz på både inngang og utgang. Vil tro det betyr at den greier å glatte ut forskjellen i frekvens (rippelen) som oppstår.

Gjelder ikke for den minste, der står det kun 50Hz. Er den jeg har, og har ikke hatt noen problemer.

V AC = Volt Alternating Current, så det er vekselstrøm både ut og inn, ja.

Skrevet

Samboeren min bestilte Hitachi Magic Wand fra ebay.

Forresten, må man betale toll på import av sexleketøy? :rodme:

Skrevet

Nei du betaler ikke toll ved import av sexleketøy, det er faktisk veldig få ting du må betale toll på. Moms må du derimot betale på alt som koster mer enn 200 NOK (ekskludert frakt). Moms er 25% av pris og frakt.

Genialt tips om omformeren forresten, takk for den! Spørs om ikke det blir ordentlig Hitachi på oss allikevel da :D

Skrevet

Hm … da går vel vinningen opp i spinningen prismessig sett. Hitachi + frakt + moms + transformator nærmer seg fort MX-Fighter-priser.

På «Trekant» anbefalte de imidlertid Adam & Eve Magic Massager 2.0 over MX-Fighter. Den koster 800,–.

• 1 år senere...
Skrevet (endret)

Innlegget er endret iht KGs regler. For annonsemuligheter kontakt salgsavdelingen.

Lille-pus, mod

Endret av Lille-pus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...