Lise_ Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Noen som vet åpningstidene for 3 juledag? da tenker jeg både matbutikker, kjøpesentre og andre butikker.
Gjest Mauna Lee Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 litt forskjellig tenker jeg. På f.eks rema 1000 sine sider ser jeg at de har alminnelige åpningstider, men noen sentere har kanskje lørdagstider?
cindarella Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Jeg jobber på et stort kjøpesenter i Bergen, og vi har åpent fra 10-20.
Gjest Mauna Lee Skrevet 26. desember 2010 #5 Skrevet 26. desember 2010 3. juledag er vel vanlig hverdag? Ja det er vel egentlig det, men det er vel ikke så mange år siden at det var mer begrensede åpningstider i romjulen? eller er det jeg som husker feil? Det er også noen sentere som henger litt igjen i dette (men er mulig dette er små sentere på mindre steder) og har litt mer begrensede åpningstider (f.eks. lørdagstider) men de fleste tenker nok penger penger penger og har åpent så mye som mulig. Sikkert veldig bra for vi som trenger litt lange åpningstider for å få somla oss på butikken i tide, bra for alle studentene som vil tjene litt ekstra penger i kassa i jula, men kjipt for dem som gjerne skulle hatt litt mer juleferie.
Lise_ Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2010 (endret) Håper dere har rett. Jeg og mente det var vanlig dag imorgen, men så fikk jeg høre at butikkene var åpen til 15.00 :klø: Men det var ikke 100% altså, så jeg synes det skal være vanlig dag åpnet Endret 26. desember 2010 av Lise_
Christiane_W Skrevet 27. desember 2010 #7 Skrevet 27. desember 2010 Mandag 27. t.o.m. torsdag 30.12. er vanlige arbeidsdager, altså vanlige åpningstider. Vil allikevel tro at det er en del mindre butikker som stenger eller har snevrere åpningstider disse dagene
Gjest Rosemor Skrevet 27. desember 2010 #8 Skrevet 27. desember 2010 Noen som vet åpningstidene for 3 juledag? da tenker jeg både matbutikker, kjøpesentre og andre butikker. Det ser ut til at åpningstidene varierer litt, ut i fra hvilken type butikk det er snakk om, og om det er en butikk som er "selvstendig", eller om den har tilhold på et kjøpesenter, og må følge senterets regler om åpningstider. Jeg vet at butikken der sønnen jobber (type jernvare/byggvare) vanligvis har åpent fra 8-19, men åpner en time senere, og stenger kl 16 i romjulen, og det samme gjelder en del andre "selvstendige" butikker som ikke er på kjøpesenteret. Kjøpesenteret her i byen har vanlig åpningstid. (10-20).
Gjest Mahareth Skrevet 27. desember 2010 #9 Skrevet 27. desember 2010 Jeg kjenner også til butikker som har oppe 09 eller 10 til 16 i romjula. Ikke dagligvare da, og heller ikke på senter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå