Gå til innhold

Utholdenhet,definisjoner,varighet

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lurer på en ting.

Er en gutt på 24,helt normal fysikk,nogenlunde normalt sexliv,tror jeg.

Uansett,det med å ha sex i timesvis,hva mener man da?

Er det å være erigrert og pumpe igang non stop?

Eller er det selve essensen man mener da,at man nyter hverandre i timesvis?

Bør jo være ganske logisk at man ikke kan holde på no mer enn fks 30min,erigrert?

Jeg klarer kansje 15min pumping før det kommer,så må man på en måte slikke,fingre,nyte noen minutter før man kan ta fatt på ny runde.

Hilsen den forvirrede muldvarp

EDIT: Vet ikke helt hvordan sensuren er her på bruket

Endret av TheMole
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke du finner mange som aktivt "pumper" i flere timer. Men det har f.eks. hendt at vi har hatt sex, blitt liggende å kose litt, hatt sex igjen, kost mer, hatt sex igjen..... det er vel det jeg anser som sex i timesvis.

Skrevet

Jeg tror ikke du finner mange som aktivt "pumper" i flere timer. Men det har f.eks. hendt at vi har hatt sex, blitt liggende å kose litt, hatt sex igjen, kost mer, hatt sex igjen..... det er vel det jeg anser som sex i timesvis.

Det er iallefall det jeg mener med sex hele natten. Sex er også mye mer enn samleie.

• Liker 1
Skrevet

Samme her. Og da er ikke sex det samme som inn-ut-inn-ut hver gang heller :)

• Liker 1
Skrevet

Hos oss inkluderer det oppvarming (gjerne et slags spill), mye nærhet og kos, gjerne litt massasje, kyssing over hele kroppen av begge(uten å berøre det helligste - bare nesten), oppkåting i lange baner, nybarberte både her og der, endelig slikking og suging, hun kommer et par ganger og jeg kommer nesten et par ganger, klining, mer slikking, knulling i diverse stillinger, mer oralsex, mer klining etter oral, så leketøyhjelp for oss begge, så knulling til det sprutes :D Deretter roer vi med nærhet og kos før vi noen ganger er så kåte at vi drar på en ny litt kortere runde nr 2 :-)

Skrevet

Hos oss inkluderer det oppvarming (gjerne et slags spill), mye nærhet og kos, gjerne litt massasje, kyssing over hele kroppen av begge(uten å berøre det helligste - bare nesten), oppkåting i lange baner, nybarberte både her og der, endelig slikking og suging, hun kommer et par ganger og jeg kommer nesten et par ganger, klining, mer slikking, knulling i diverse stillinger, mer oralsex, mer klining etter oral, så leketøyhjelp for oss begge, så knulling til det sprutes :D Deretter roer vi med nærhet og kos før vi noen ganger er så kåte at vi drar på en ny litt kortere runde nr 2 :-)

What he said - bortsett fra at det er jeg som er dama :ler:

Pumping i timevis er jo ikke godt, men det er utrolig mye gøy og deilig man kan gjøre med hverandre, som fort får tiden til å fly.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...