AnonymBruker Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Hei! Når jeg var liten bodde jeg i et boretslag i Oslo. Før jeg begynte på skolen, altså i alderen 4-7 år var det en annen gutt jeg hang med hele dagen. Vi lekte krig, med He-Man figurer og var bestisser. Han bodde i samme blokk som meg men flyttet noen uker før skolestart. Har tenkt på kompisen min i ettertid, foreldra mine husker han godt, og jeg regner egentlig med at han husker meg også. Har lyst til å finne denne karen nå som vi har facebook osv, men alt jeg har er fornavnet hans! Aner ikke hvordan han ser ut i dag (er 25) så blir skudd i mørket å bla gjennom alle med samme navn som han på face. Foreldra mine husker heller ikke etternavnet. Det jeg lurer på er om det er noen som helst måte å finne tak i det fulle navnet på han eller foreldra hans, med grunnlag på adressen vi bodde på for snart 20 år siden? Er det noe register dette kan være oppført i som jeg som mannen i gata kan kontakte eller søke på? Hadde vært morsomt å søke han opp på face eller skype og se om han husker tyven (han var alltid politi
Glitnir Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Dersom du vet hvilken leilighet han bodde i kan du søke bakover i tid på den spesifikke eiendommen - altså hvem som har eid den til hvilken tid. Dette er dog en betalingstjeneste, men du får informasjonen hos Statens kartverk. Du finner vel foreldrene hans da - under forutsetning av at de eide og ikke leide, selvsagt. Men i sistnevnte tilfelle finner du navn på eier og kan eventuelt kontakte vedkommende og spørre om han husker hvem som leide hos ham da.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Hva med å søke via andres profiler? Altså andre mulige barndomskamerater. Sjekk disses venneliste. Og takk. Du ga meg en ide så nå skal jeg ut på FB og søke.
Lammelåret Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Dersom du vet navnet hans og fødselsåret kan du søke på skattelistene. Mulig du får opp mange alternativer..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå