Gå til innhold

Hva feiler meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel..hver gang jeg har hatt sex,så har jeg ikke så lyst at sexpartneren skal gjøre noe for meg.Jeg elsker å tenne ham,suge,please ham på alle måter-men meg selv driter jeg rett og slett i.Selve samleiet nyter jeg egentlig ikke.vil bare få det overstått.sånn har det vært med hver eneste partner.

jeg bryr meg ikke om hvis jeg ikke får orgasme feks.bare det kommer for ham så er jeg fornøyd.

Jeg blir vannvittig kåt av å se han bli kåt,og at han har det deilig.Tror det er det eneste jeg virkelig nyter.å være kåt.

hva f***er galt med meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg har det på nesten samme måte. JEG får og mye mer utav det omjegh tenner han , holder på med han og jeg er den aktive. At han ikke gir meg orgasme bryr meg nesten ikke hehe,

Selvsagt er det godt med en orgasme, men det osm tenner meg mest er at jeg holder på med han, se han bli kåt og hisse han opp, få se spruten gjenre igjen og igjen ;)

• Liker 1
Skrevet

Mhm, nesten det samme her. Får nytelse av å gi nytelse.

Skrevet

Kanskje du er en sub?

Gjest SnakeOil
Skrevet (endret)

Kanskje snu det på hodet å se om det gir mer mening...?

Det du gjør, er å flytte fokus VEKK fra deg selv, fra din kropp og din egen nytelse, mindre fokus = enklere å forholde seg til/mindre stressende.

Kan det ha med lavt selvbilde å gjøre...?

Eller ditt forhold til egen kropp...?

Skal selvfølgelig ikke "stemple" noen, men jeg kjenner jenter som har opplevd overgrep og som har liknende adferd...kan det være noe her?

Jeg ville iallefall tro at det ligger noe mer bak her som gjør at du ikke ønsker fokus på din egen kropp og ikke ser poeng i din egen nytelse.

- Får bemerke at det er forskjell på å like å se partneren nyte og gi glede, og det og fornekte seg selv totalt, virker litt som det siste på innlegget til TS, beklager om jeg misforstod det. :)

Endret av SnakeOil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...