Big Sister Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Heisann all u there! Til nå har jeg kun skaffet meg Buzz Quiz TV! Synes dette er stor suksess. Spesielt hvis stemningen begynner å dabbe litt av når vi har gjester/samlinger. Men jeg lurer på om dere kan hjelpe meg med å finne flere sånne sosiale spill. Jeg er ikke interessert i bil-spill og strategi-spill i denne sammenheng. Jeg fikk Buzz Music Quiz til jul. Har ikke spilt det enda. Skal teste det nå snart. Men ettersom det kun er musikkspørsmål så vet jeg ikke helt om dette blir suksess når vi er en liten samling. Noen som har noe erfaring, tips og forslag til hvilke spill jeg burde skaffe meg?
Hanselot Skrevet 27. desember 2010 #2 Skrevet 27. desember 2010 Det fins Buzz Quiz med flere genre... sjekk det ut
Sessipn Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 (endret) Er det til PS3 du har Buzz, for da kan du lage quiz med egne spørsmål? Du kan sjekke det ut her: MyBuzz Endret 27. desember 2010 av Sessipn
tantethea Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Trivial pursuit! Alltid en slager blant mine venner i alle fall
Wildy Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 avoritte her for tiden er Alias. Flirer så vi griner hver gang!
Big Sister Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2010 ahhh, jeg klarte jo selvsagt å glemme å skrive at jeg hadde PLAYSTATION 3!!! Sorry folkens. Mange gode forslag, men har vel skjønt at enkelte har foreslått playstation 2 :/
Gjest brutal_mann Skrevet 27. desember 2010 #7 Skrevet 27. desember 2010 Brettspill av typen RISK og TP. Playstation Move er jo også trivelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå