_Nida_Michelle Skrevet 18. oktober 2003 #1 Skrevet 18. oktober 2003 Uff,uff...hadde gleda meg kjempe til dette programmet,men det skuffa! Var jo ikke noe morsomt! :cry: ... Hva syns dere??
Gjest Lea Skrevet 18. oktober 2003 #2 Skrevet 18. oktober 2003 Jeg synes alltid at det er morsomt. Det finnes en annen tråd her inne om det samme og der komemr det vel fram at det er svært delte meninger om dette programmet. http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=51858
Gjest lurven Skrevet 18. oktober 2003 #3 Skrevet 18. oktober 2003 det er en parodi på andre talkshow programmer med mye dårlig? humor... og da blir det morsomt likevel :blunke:
_Nida_Michelle Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter #4 Skrevet 18. oktober 2003 Hele greia er jo parodi ja,men syns det var dårlig jeg... Hadde venta meg at det skulle være så bra,Espen Ekbo har jo hatt så utrolig mye bra før...Jaja får vel se noen episoder til:)
_Nida_Michelle Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2003 Hele greia er jo parodi ja,men syns det var dårlig jeg... Hadde venta meg at det skulle være så bra,Espen Ekbo har jo hatt så utrolig mye bra før...Jaja får vel se noen episoder til:)
Brudulja Skrevet 18. oktober 2003 #6 Skrevet 18. oktober 2003 Første programmet syns jeg var utrolig dårlig, men valgte å se torsdagens program allikevel. Og se det...det tok seg opp; det var jo rent morsomt :D Men selvfølgelig ikke så bra som Ut i vår hage som går litt senere på kvelden...
Gjest Embla s Skrevet 18. oktober 2003 #7 Skrevet 18. oktober 2003 så mange som ikke synes det er noe bra da, skjønner ikke det, jeg syns det er morsomt! Men - "ut i vår hage" stiller i en klasse for seg (sammen med Lille Lørdag, osv). Utrolig festlig!! Spesielt de hippe begravelsesagentene
Maskemannen Skrevet 18. oktober 2003 #8 Skrevet 18. oktober 2003 Går litt langt synes jeg da.. Blir nesten pinlig jo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå