Gå til innhold

strømpeføtter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min fantasi.

Har så lyst å lukte på føttene til dame når hun har strømper på, og avslutte med å sprute på strømpeføttene. Noen her med samme fetish? Noen damer som synes det er et uskyldig ønske som kan innfris en gang i blant, eller er det sykt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min fantasi.

Har så lyst å lukte på føttene til dame når hun har strømper på, og avslutte med å sprute på strømpeføttene. Noen her med samme fetish? Noen damer som synes det er et uskyldig ønske som kan innfris en gang i blant, eller er det sykt?

Nei, det er vel bare å kjøre på. Har hørt om sykere ting.

Skrevet

Hadde ikke fæt aktuelt i det hele tatt. Hva er galt med helt vanlig sex?

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe jeg personlig tenner på, men om mannen likte det, så hadde det vært helt greit for meg - så ofte han måtte ønske. Uskyldig fantasi som ikke akkurat er vanskelig å imøtekomme :)

Skrevet

Jeg hadde et forhold da jeg var 25 med en gutt som ønsket det samme. Ville alltid kose med føttene og ble helt vill av strømper. Han var flink til å sette meg i fokus, men når han var klar for å komme var alltid bena mine målet. Savner det ikke, men det var helt ok.

Skrevet (endret)

Hadde ikke fæt aktuelt i det hele tatt. Hva er galt med helt vanlig sex?

Å tenne på en strømpe er vel ikke SÅ "wicked"? Om min fremtidige kjæreste hadde hatt ønsker og behov som lot seg gjøre innenfor rimelighetens grenser - så hadde jeg bare blitt tent av det.

Hva er forresten "helt vanlig sex"???

Endret av Sobril
Skrevet

Siden jeg syns tær er noe av det mest usexy som finnes, sier det seg selv at jeg hadde kommet til å være opptatt av de stygge tærne mine mens trådstarter koste seg med mine strømpekledde bein. Ergo - dette ville ikke gitt meg noe som helst. Altså ville det vært fullstendig uaktuelt.

• Liker 1
Skrevet

Veeeeldig vanlig fetisj dette her :-) Hadde ikke vært noe problem om samboeren min hadde spurt, selv om jeg ikke direkte tenner på det.

Skrevet

Jeg tenner på det, men kjæresten min gjør det ikke. Typisk!

Skrevet

Min fantasi.

Jeg tenner på det samme. Er vel ikke noe galt det. Synes ikke det er værre enn å tenne på pupper og romper. Og lukt er en av våre 5 sanser og kanskje den sterkeste...

Skrevet

Absolutt en uskyldig fetish jeg gjerne hadde vært med på! :) Men jeg hadde nok blitt lei om han alltid ville fokusert på føttene/strømpene eller avslutte på dem hver gang vi hadde sex.

Jeg hater føtter (litt fobi egentlig..), så jeg hadde riktignok følt meg som en idiot og hadde nok vært ubekvem (uten å vise det, såklart), men jeg skulle nok fått det til! Jeg har kommet så langt at samboeren kan ta på føttene mine innimellom, men det tok 3 år.. Takler ikke å bli tatt på føttene (av andre) eller å ta på andres føtter. Usj.

Skrevet

Absolutt en uskyldig fetish jeg gjerne hadde vært med på! :) Men jeg hadde nok blitt lei om han alltid ville fokusert på føttene/strømpene eller avslutte på dem hver gang vi hadde sex.

Jeg hater føtter (litt fobi egentlig..), så jeg hadde riktignok følt meg som en idiot og hadde nok vært ubekvem (uten å vise det, såklart), men jeg skulle nok fått det til! Jeg har kommet så langt at samboeren kan ta på føttene mine innimellom, men det tok 3 år.. Takler ikke å bli tatt på føttene (av andre) eller å ta på andres føtter. Usj.

Uff da. Så trist for deg. Fotmasasje er jo bare så digg. Ligge å se TV mens gubben masserer og steller føttene min er deilig.

• 2 uker senere...
Skrevet

Min fantasi.

Har samme fantasi, men ikke fått prøvd det. Dama er ikke veldig begeistret for fetishen min som er strømper og høye hæler. Har så lyst å sprute utover hennes pumps og strømper.

Skrevet

Hadde garantert innfridd ønsket om partnerenhadde tent på dette, men det hadde ikke blitt hver gang for å si det sånn. En ting noen aldri hadde fått lov til er å sprute utover en av mine elskede pumps! Haha! :D

Gjest HunterLady
Skrevet

Hadde vært null problem å innfri. Hadde jeg sett han bli sykt kåt av dette, så hadde jeg også blitt like kåt. Elsker å se han sprengkåt!

Skrevet

Fint å se at såpass mange jenter aksepterer eller endog liker at vi gutta setter pris på strømper! Enkelte ganger får jeg inntrykk av at noen damer avskyr at vi liker dere med strømper. Dette er jo leitt, og jeg forstår ikke hva problemet er med en såpass uskyldig fetish?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...