AnonymBruker Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 For meg har alltid jula vært en deilig oase når det gjelder sexlivet. Denne jula har til nå ikke vært noe unntak. Har vel hatt oss 3-4 ganger pr dag siden onsdag! Dette skjer selv om vi er på besøk hos foreldrene hans, og jeg er rimelig sikker på at ingen har merket noe. Spesielt liker jeg "morgenøkten" hvor det er akseptert å ligge lenge.... I dag koset vi i en halvannen time før vi stod opp. Men det er også slik at når jeg har på kjoler og skjørt, så åpner dette for "enkle" kjappiser i løpet av dagen.. Har på praktiske og deilige stayups, og det er da bare en liten truse som hindrer oss. I går tok han meg bakfra på badet når vi skulle pusse tenner før vi skulle i juleselskap hos besteforeldrene hans. Deilig og pirrende! Nå sitter han og sløver foran en fotballkamp, men planlegger å be ham bli med en tur på badet for å gi ham en deilig BJ før middag! Er jeg heldig, ender vi i 69 på badegulvet..... Hvordan er det med dere? June 1
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Sexkonkurranse på gang skjønner jeg. Sleng dere på! Hvem har mest sex i jula? Hvem har brukt de mest avanserte stillingene? Hvem har vært frekkest (knullet med foreldre i siderommet, etc)? Kom igjen, kom igjen! Konkurer med hverandre! Sex er for meg noe intimt, selv om det er dirty i blandt Med andre ord, ikke noe jeg flyr rundt for å skryt-fortelle andre om. 2
Stefan Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Nei... har enda ikke hatt sex denne jula.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Vi har hatt oss et par ganger, men det er vel mer som normalen. Planlegger å forføre gutten min ordentlig når vi kommer hjem i leiligheten vår i kveld. Da blir det erotisk film, sexy undertøy og madrass i stuen... .
Gjest Pet Skrevet 26. desember 2010 #5 Skrevet 26. desember 2010 Jeg pakket meg inn i julepapir og sov under juletreet natt til julaften. Jeg var naken bortsett fra en svibel strategisk plassert over luke 24. Gjett om han ble glad da han sto opp og pakket meg opp! Han ble så oppviglet så jeg måtte daske ham med ledningen til julestjerna for å får roet ham ned. Så endte vi i 43 på kommoden i gangen. Da vi kom hjem fra julemiddagen, smurte jeg meg inn med ribbefett og sto i bro mens han penetrerte meg med den nye e-pro4010SX som han fikk av faren sin. Så slikket jeg surkål av p-nissen hans (han lagde sausen selv ) og etter den hadde vi en konkurranse hvor jeg skulle se hvor langt ned i halsen jeg klarte å få en julepølse. Håper jeg ikke har blitt gravid, for da er det ikke godt å si hva som kommer ut om ni måndeder! 8
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2010 #6 Skrevet 26. desember 2010 For meg har alltid jula vært en deilig oase når det gjelder sexlivet. Denne jula har til nå ikke vært noe unntak. Har vel hatt oss 3-4 ganger pr dag siden onsdag! Dette skjer selv om vi er på besøk hos foreldrene hans, og jeg er rimelig sikker på at ingen har merket noe. Spesielt liker jeg "morgenøkten" hvor det er akseptert å ligge lenge.... I dag koset vi i en halvannen time før vi stod opp. Men det er også slik at når jeg har på kjoler og skjørt, så åpner dette for "enkle" kjappiser i løpet av dagen.. Har på praktiske og deilige stayups, og det er da bare en liten truse som hindrer oss. I går tok han meg bakfra på badet når vi skulle pusse tenner før vi skulle i juleselskap hos besteforeldrene hans. Deilig og pirrende! Nå sitter han og sløver foran en fotballkamp, men planlegger å be ham bli med en tur på badet for å gi ham en deilig BJ før middag! Er jeg heldig, ender vi i 69 på badegulvet..... Hvordan er det med dere? June Åh, nå savner jeg kjæresten ekstra mye Hadde garantert vært sånn med oss også hvis vi hadde feira jul sammen!
Stefan Skrevet 26. desember 2010 #7 Skrevet 26. desember 2010 Jeg pakket meg inn i julepapir og sov under juletreet natt til julaften. Jeg var naken bortsett fra en svibel strategisk plassert over luke 24. Gjett om han ble glad da han sto opp og pakket meg opp! Han ble så oppviglet så jeg måtte daske ham med ledningen til julestjerna for å får roet ham ned. Så endte vi i 43 på kommoden i gangen. Da vi kom hjem fra julemiddagen, smurte jeg meg inn med ribbefett og sto i bro mens han penetrerte meg med den nye e-pro4010SX som han fikk av faren sin. Så slikket jeg surkål av p-nissen hans (han lagde sausen selv ) og etter den hadde vi en konkurranse hvor jeg skulle se hvor langt ned i halsen jeg klarte å få en julepølse. Håper jeg ikke har blitt gravid, for da er det ikke godt å si hva som kommer ut om ni måndeder! Jeg som trodde man skulle åpne en luke hver dag... Skulle stått slik fra første desember du...
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2010 #8 Skrevet 26. desember 2010 Nei, dårlig med det så langt. Feirer jul hos mine foreldre. Men skal nå etterhvert hjem til Oslo og planlegger en bytur i løpet av neste uke. Skal ikke forundre meg om det blir noe sex ut av det.
Gjest Sølibat Skrevet 26. desember 2010 #9 Skrevet 26. desember 2010 Hadde sist sex med partneren i midten av desember. Da bestemte jeg meg for at jeg skulle vente til partneren min tok initiativet til sex. Merkelig nok har partneren min snakket om at h*n gjerne skulle ha sex den og den dagen og sagt i fra tidlig på dagen at i kveld så vil h*n ha sex, men det er som oftest bare prat gjennom dagen og ikke noe handling som følger opp. Jeg vil anta at vi runder slutten av januar før det skjer noe på den fronten, om ikke lengre så lenge jeg klarer å bestemme meg for å holde meg fra å ta noe initiativ og lar det være opp til partneren. Det rare er at om jeg spør min partner hvor lenge siden det er vi hadde sex ville h*n sannsynligvis ha antatt at det var for få dager siden siden h*n tror at det å si at en skal ha sex senere på kvelden, og det å faktisk gjøre det er det samme.
Suzy Skrevet 26. desember 2010 #10 Skrevet 26. desember 2010 Jeg pakket meg inn i julepapir og sov under juletreet natt til julaften. Jeg var naken bortsett fra en svibel strategisk plassert over luke 24. Gjett om han ble glad da han sto opp og pakket meg opp! Han ble så oppviglet så jeg måtte daske ham med ledningen til julestjerna for å får roet ham ned. Så endte vi i 43 på kommoden i gangen. Da vi kom hjem fra julemiddagen, smurte jeg meg inn med ribbefett og sto i bro mens han penetrerte meg med den nye e-pro4010SX som han fikk av faren sin. Så slikket jeg surkål av p-nissen hans (han lagde sausen selv ) og etter den hadde vi en konkurranse hvor jeg skulle se hvor langt ned i halsen jeg klarte å få en julepølse. Håper jeg ikke har blitt gravid, for da er det ikke godt å si hva som kommer ut om ni måndeder! Åh Pet - you make my day!!! Og TS - ja jul er lik pul. Fine høytiden
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #12 Skrevet 27. desember 2010 julestemning, kjæreste på besøk, fyr i peisen... sier ikke mer..
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #13 Skrevet 27. desember 2010 Sweet! Fikk meg ett nypp i natt. Er på juleferie på hjemstedet mitt, som jeg flyttet fra på 90-tallet. På nattklubb kom jeg i kontakt med ei søt jente tidlig i 20-årene. Vi danset, pratet og det endte der det måtte - hjemme i hennes seng. Strålende fornøyd med julesexen.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #15 Skrevet 27. desember 2010 Samboeren og jeg reiser til hver vår familie, så nei.. :/
Gjest Harriet Skrevet 27. desember 2010 #16 Skrevet 27. desember 2010 Har hatt sex en gang i julen. Julen er en stressende tid, som ofte ender i irritasjon og småkrangel. Forventningene til høytiden står ofte ikke i stil til virkeligheten .. I vårt tilfelle hadde mannen vært på en lengre jobb-reise i forkant av jul - noe som var med på å øke forventningene til de etterlengta fridagene - og dermed skuffelsen når det ikke ble som forventet. Jeg forstår godt at julen er ekstra belastende for et forhold og skjønner at kriser ofte oppstår. Må legge til at vi har et godt forhold til vanlig, og vi har vært gifte i over 20 år.
Gjest HunterLady Skrevet 27. desember 2010 #17 Skrevet 27. desember 2010 Er i sølibat denne jula jeg. Er på besøk hos hans foreldre og han virker ikke interessert i noe sex. Har gitt han noen BJ's, men ikke mer enn det. Skal heldigvis reise hjem snart
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2010 #18 Skrevet 27. desember 2010 Er i sølibat denne jula jeg. Er på besøk hos hans foreldre og han virker ikke interessert i noe sex. Har gitt han noen BJ's, men ikke mer enn det. Skal heldigvis reise hjem snart Så blowjob teller ikke som sex? Hmmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå