Gå til innhold

Stripping/lapdance

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst å strippe for typen når han kommer hjem fra juleferie, rett og slett for å gi han en positiv overraskelse og en litt forsinket julegave. :lur: Men tingen er at jeg aldri har gjort dette før, og jeg har ikke snøringen på hvordan jeg skal gå frem. Jeg har prøvd å strippe "for meg selv", altså alene, men det blir liksom bare å ta av klærne og vrikke litt. Hvordan går jeg frem når jeg stripper? Skal jeg ta av ett og ett plagg sakte, eller fort, skal jeg danse samtidig, skal jeg sitte oppå han, stå foran han?

Hvordan går dere frem nå dere stripper - hvordan gjør dere det? Og stripper dere helt ned, eller lar dere noe være igjen? Og hva er forskjellen på stripping og lapdance? Hva liker menn best? Haha - endeløst med spørsmål her, men blir takknemlig for svar. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en dvd med carmen electra, men den er heller dårlig! Kanskje du kan ta noen tips fra den striptease filmen med demi moore?

Skrevet

Søk på youtube eller en annen nettside om temaet da vel.

Finnes mange steder å ta en titt for å se det der .

Lykke til forresten :gjeiper:

Skrevet

Takk for svar! :) Søkte litt rundt, og fant blant annet denne siden. Plukket med meg en god del tips, så nå er jeg litt klokere.

Men en ting jeg ikke har helt klart for meg enda - hva skal jeg ha på meg? Jeg har ingen kostymer, og heller ikke noe særdeles sexy eller frekt. Hm... Tips? :)

Skrevet

Takk for svar! :) Søkte litt rundt, og fant blant annet denne siden. Plukket med meg en god del tips, så nå er jeg litt klokere.

Men en ting jeg ikke har helt klart for meg enda - hva skal jeg ha på meg? Jeg har ingen kostymer, og heller ikke noe særdeles sexy eller frekt. Hm... Tips? :)

Bra tiltak, han vil nok uansett digge det!

For min del hadde det ikke spilt så stor rolle om hun hadde tatt utgangspunkt i et kostyme eller ikke. Vanlige klær, for eksempel et sexy skjørt (gjerne trangt så kurvene på rumpa vises godt) og en litt trang topp hadde vært helt topp for meg. Gjerne også et plagg som gjør at beina vises godt hele veien, digger å se et par lekre bein under stripping. Sånn sett passer det nok også godt at skjørtet er forholdsvis kort uten at man avslører for mye i begynnelsen.

Dans eller ikke?

For min del spiller ikke dette noen rolle, men det er litt viktig at det er øvd mer hvis man skal bruke dans som tema under strippinga. Hvis ikke ser det lettere komisk ut, og begge ender opp med å få seg en liten latterkrampe istdetetfor at man blir opphissa ;)

Kle av seg sakte eller fort?

For min del er svaret enkelt: Sakte. Hele spenninga ligger jo i at man ikke skal få se alt med en gang, men at det kommer litt etter litt.

Posisjoner og vinkler:

Varier. For min del hadde det vært viktig å se mye bein, rumpe og lår. Øv på forskjellige posisjoner med bena samlet og fra hverandre. Her er jeg ingen ekspert, men google finner mange gode introduksjoner til strippeposisjoner. For min del er det mest spennende med henne stående foran meg i en avstand som gjør at jeg kan se henne nært men langt nok til at jeg ikke kan ta på henne.

Så er det også viktig at hun tar det så langt som hun føler seg komfortabel med - helst helt naken og slik at hun viser seg helt på slutten, det viser at hun har tillit til meg og at hun er komfortabel i egen kropp.

Ellers er det bra hvis hun steller seg godt, barberer eller vokser bena og helst musa hvis hun skal ta det helt ut og avslutte med bena fra hverandre med fullt innsyn. Litt moderat med sminke som man kanskje ikke bruker vanligvis er heller ikke å forakte, og litt brunfarge er digg. Men overdriv ikke bruken av fake tan, det ser bare...veldig oransje ut :P

Skrevet

Tusen takk for supert svar! Veldig greit å høre det "fra innsiden", og ikke bare fra videoer på nettet. Skal ta med meg tipsene dine og øve litt før dagen kommer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...