AnonymBruker Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Hei, leier leilighet igjennom Obos. Nå har det seg sånn at vinduet på soverommet har frosset fast, det kommer også endel fuktighet rundt vinduet, noe har også rent ned langs veggen. (Begynner å bli redd sopp og mugg som var i den forrige leiligheten jeg leide...) Bor nå i blokk av nyere dato og trodde jeg skulle slippe slike problemer nå, men men... Er dette noe man kontakter vaktmester for når man leier? Er det noe man kan får gjort med dette? (enkelt/vanskelig/ca. sum)
Henkie Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Du kan vel bare ta en hårføner og smelte isen rundt? Så åpner du vinduet og tørker vekk vannet etterhvert som det smelter mens du føner. Burde gå greit
Gjest Best Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Sett på en ovn,så vinduet tiner igjen. Pass på senere at det ikke blir for fuktig. Åpne opp gardinene og luft skikkelig noen minutter hver morgen. Vask glasskarmen med en klorinoppløsning.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Og aldri la gardiner og andre ting dekke til vinduet. Det trenger masse luftsirkulasjon!
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2010 #5 Skrevet 26. desember 2010 ååå, der er jeg nok skyldig. Rullgardin nede store deler av tiden og blir nok ikke særlig tettere enn det... Takk for gode råd som skal testes ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå