AnonymBruker Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Jeg har nettopp sett over budsjettet mitt for 2010, og der gikk ikke sparingen helt som planlagt. Mye reising og 40 000 mindre spart enn planlagt, gitt Neste år har jeg økt reisebudsjettet med 1000 pr mnd, får se om det holder. Lager dere privatbudsjetter? Hvordan gikk det i år, og skal dere stramme inn eller unne dere noe ekstra neste år?
Anglofil Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 Ja, jeg lager alltid privatbudsjetter. Siden vi skal gifte oss neste sommer, og ha bryllupsreise året etter, er jeg/vi nødt til å spare ganske mye. Så jeg holder meg strengt til budsjettet. Har sprukket én gang og da tok jeg det igjen ved å jobbe ekstra. Det blir mindre ferie til neste år, men det gjør ingenting pga bryllupet. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Ja, jeg lager alltid privatbudsjetter. Siden vi skal gifte oss neste sommer, og ha bryllupsreise året etter, er jeg/vi nødt til å spare ganske mye. Så jeg holder meg strengt til budsjettet. Har sprukket én gang og da tok jeg det igjen ved å jobbe ekstra. Det blir mindre ferie til neste år, men det gjør ingenting pga bryllupet. Mvh Yvonne Skal dere ha bryllupsreise et år etter bryllupet?
Anglofil Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Skal dere ha bryllupsreise et år etter bryllupet? Ja. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå