Gå til innhold

Dyne?

Gjest Anonymouse

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymouse
Skrevet

Har dere dyne over dere når dere har sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De første 2 minuttene om rommet er kaldt.

• Liker 1
Skrevet

Er det kaldt, så kan det hende - men som regel er det bare fult kjør.

Skrevet

Bare hvis det er kaldt. Har forøvrig dobbeltdyne, så er det større sjans for å sammenstøt i løpet av natten som kan føre til mer enn bare søvn :gjeiper:

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Både og. Vi koser oss både med og uten dyne :)

Skrevet

Bare dersom det er kaldt.

Har ofte sex andre steder enn i sengen også, så da er det ikke naturlig å hente dynen. For eksempel i stuen, på badet, ved kjøkkenbenken, ute i naturen, ..

Skrevet

Hvis det er kaldt er den gjerne på de første minuttene - men den forsvinner kjapt.

Skrevet

Kanskje i starten. Mest fordi vi da har lagt oss, og da legger vi oss selvsagt under dyna. Eller fordi det er småkaldt i rommet nå på vinteren. Men, den forsvinner kjapt. Mest bare pes med dyne når vi holder på. Den er jo bare i veien! :)

Skrevet

Har det som regel ganske kaldt på soverommet, så når vi er der har vi dyne. Heldigvis har vi dobbeldyne, fungerer mye bedre enn en liten enkeltdyne!

Skrevet

har ikke varme på rommet, og da blir det rimelig kaldt! Har som regel et minutt eller to der vi bare klamrer oss til hverandre for å få litt varme i oss..før det blir action og dyna på merksnodig vis ikke behøves lengre.

Skrevet

Både og egentlig. Noen ganger koser vi oss bare under dyna, mens andre ganger svinger vi pisken og kaster dyne og hemninger :)

Skrevet (endret)

Hender vi begynner med den over oss, men den forsvinner kjapt :sengekos:

Endret av Gjesten
Skrevet

Alltid dyne og lyset av! Ikke snakk om at mannen min får se kroppen min, tror han sist så den uten klær og i dagslys under fødselen for 2 år siden.

Skrevet

Alltid dyne og lyset av! Ikke snakk om at mannen min får se kroppen min, tror han sist så den uten klær og i dagslys under fødselen for 2 år siden.

Stakkers mann! ..og forsåvidt stakkars deg.

Gjest Mynona83
Skrevet

Som de fleste andre, dyne til å begynne med, og plutselig er den på gulvet!

Gjest birry93
Skrevet

Aldri hatt dyne, vi pleier å ha et ganske rått forspill i sofakroken, så da er vi ganske varme når vi finner veien til senga, for å si det sånn. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...