Gå til innhold

Er ordet knulle vulgært ? Bedre ord enn pule syns nå jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ordet knulle klinger enklest og best syns jeg .

Vil en mann synes jeg er vulgær om jeg sier , har du lyst å knulle meg nå ?

Syns ordet knulle er bedre enn pule . Pule høres stygt ut og klinger dårlig . Elske - blir for romantisk , passer ikke med alle .

Knulle ER BEST - syns jeg : ) Og jeg er i fra nord norge .

Hva mener dere og hvor i landet er dere fra ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sier hverken pule eller knulle jeg. Syns begge er tullete.. er fra Finnmark.

• Liker 2
Skrevet

Som nordlending, sier jeg knulle. Alltid.

Aldri møt en negativ respons på det.

Skrevet

Som nordlending, sier jeg knulle. Alltid.

Aldri møt en negativ respons på det.

Ordet knulle er så lett at t.o.m en svenske vil forstå det ...he he

De sier vell " knulla mig nå " på svensk ? he he Finnes mange knullbare svensker : )

Skrevet

Mannen liker at jeg sier knulle, så da sier jeg knulle, i begynnelsen sa jeg kom å ta meg, men da viste jeg ikke hvor han sto når det kom til sånt :)

Skrevet

Jeg foretrekker ordet "knulle", da det for meg ikke er like sleazy som "pule".

Skrevet

Jeg sier "pule", ikke fordi jeg synes det er "finere" enn å si "knulle", det har bare blitt sånn. :gjeiper:

Skrevet

Jeg foretrekker "knulle", selv om jeg i siste forhold var veldig tilbakeholden. Ble mer "kom å ta meg", "ta meg hardt" osv. De "forbudte" ordene ble liksom utelatt. Den tid er imidlertid forbi. Nå skal jeg ikke ha noen hemninger lenger :gjeiper:

• 2 måneder senere...
Gjest Unkown
Skrevet

Jeg sier til dama mi "kom og ta meg" så bare blir det sånn :)

Gjest Heloise
Skrevet

Sex på norsk er vulgært generelt synes jeg :) (Jeg mener alle ord om og rundt sex på norsk altså.)

• Liker 2
Skrevet

Nå bruker jeg ikke "slike" ord ofte, men jeg bruker begge to litt tilfeldig når jeg bruker ordene.

Skrevet

For min del går det mer på handling enn på ord. Jeg liker bedre å vise mine intensjoner enn å måtte fortelle dem. Men for min del blir ordet knulle litt råere og hardere enn ordet pule.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hei womenwomen.

• Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg er fra nordvestlandet, og bytter på hvilket ord jeg bruker. Som oftest sier jeg pule da tror jeg. Men jeg bruker det ikke i dagligtalen, bare i senga som dirtytalk.

Gjest HunterLady
Skrevet

KNULLE! Nordlending her, om det hadde noe å si.

Gjest Bellina
Skrevet

Det er vel alltid en fare for at alle uttrykk om seksuelle aktiviteter er vulgære.

Alt som blir for overdrevet som noen av brukerne (foreks. WW) på KG her blir for vulgært og da er det etter min smak bare kvalmt. Men så er jeg også hetro.

Positivt kan noe stoff her bli pirrende.

Selv synes jeg at betegnelsen pule er mer vulgær men også mer pirrende enn knulle.

Gjest Cerridwen
Skrevet

Eg er frå Sunnmøre, og ordet sex blir litt formelt for min del. Brukar knulle/pule om kvarandre.

Gjest Bellina
Skrevet

Det er vel alltid en fare for at alle uttrykk om seksuelle aktiviteter er vulgære.

Alt som blir for overdrevet som noen av brukerne (foreks. WW) på KG her blir for vulgært og da er det etter min smak bare kvalmt. Men så er jeg også hetro.

Positivt kan noe stoff her bli pirrende.

Selv synes jeg at betegnelsen pule er mer vulgær men også mer pirrende enn knulle.

Jeg mente Hunterlady blir for påtrengende. Har lett for å forveksle WW og Hunterlady.

Skrevet

Jeg mente Hunterlady blir for påtrengende. Har lett for å forveksle WW og Hunterlady.

???

• Liker 2
Skrevet

Jeg begge er vulgær, men jeg ville heller sagt pule enn knulle. Jeg syns knulle høres veldig grovt ut.

Du får i som danskene: Vil du bolle meg? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...