Azalea Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 Hei! Jeg driver og lærer meg å spille gitar, og trenger sårt noen tips til hvor jeg kan finne gitarakkorder. Hvilken side på nettet er best? Og er det noen av dere som har akkordene på "Venner" av Terje Formoe? Ha en fortsatt fin jul alle sammen.
Lady Stardust Skrevet 26. desember 2010 #2 Skrevet 26. desember 2010 www.ultimate-guitar.com har mange tabulaturer og akkorder, men ikke så mye norske sanger der. Om du holder musepekeren over de forskjellige akkordene ser du også hvordan de skal holdes. Lykke til med gitarspillinga, det er kjempegøy!
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Pleier å søke i google på tittelen + chords, pleier å funke det...
Gjest Vulture Skrevet 26. desember 2010 #5 Skrevet 26. desember 2010 (endret) Definitivt www.ultimate-guitar.com. Men som med sangtekster på internett, ligger det ofte feil i tabs siden hvem som helst kan skrive de. Biblioteket har også en del bøker med akkorder og tabulatorer i, iallefall klassiske rock/pop-låter og norske låter. Jeg husker ikke hva boka het, men en del gitar og musikkforretninger selger en nybegynnerbok hvor det er mange norske sanger i. Du kan jo spørre på din nærmeste musikkforetning?: ) Endret 26. desember 2010 av Vulture
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå