Netica Skrevet 26. desember 2010 #1 Skrevet 26. desember 2010 (endret) Prøver å venne meg til den nye msn 2011, og lurer på hvordan jeg kan få fram menylinjen på toppen av MSN, er det noen som kan forklare hvordan jeg får fram den linjen? Ønsker å få fram disse valgene: Fil - kontakter - handlinger - verktøy og hjelp. I tillegg lurer jeg på om det er mulig å logge på med flere MSN-kontoer samtidig,slik det har vært mulig med tildligere versjoner? Alle tips tas i mot med takk! Endret 26. desember 2010 av Netica
Netica Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2010 Takk for tips! Jeg avinnstallerte MSN 2011 inntil videre, ettersom jeg ikke lyktes å finne ut av MSN og MAIL programmet. Men, antar at jeg straks må gjøre et nytt forsøk med å lære meg WLE 2011. Vil det å trykke ALT få fram menylinjen permanent, eller bare vise funksjonene der og da? Ønsker å finne valget for å vise menylinjen permanent.
KaDust Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 Alt vil bare få det frem midlertidig. Har titta litt rundt, og kan ikke se en eneste instilling som gjør den permanent oppe. Så det vet jeg rett og slett ikke (og jeg bruker det jo ikke selv heller, så).
Netica Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2010 Midlertidig er i alle fall til hjelp! Takk! Skjønner ikke hvorfor de har "skjult" knappene som var der tidligere, har prøvd å søke på nettet etter forklaringer på hvordan man bruker den nye versjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå