Gjest Skammkåt Skrevet 25. desember 2010 #1 Skrevet 25. desember 2010 Pleier dere prate med hverandre under sex ? Hva liker dere best, bare stønne lyder og litt korte dirty ord og setninger eller mer snakk enn det ? Er det noe som heter pinlig stilhet under sex eller er det pinlig snakk ? Når dere skal skifte sex stillinger, skjer det naturlig eller snakker dere. "Hva sier du Gry, ska vi pule litt doggy nå eller ? " Hva er det rareste partneren din har begynt å snakke om under sex ?
Gjest Airi Skrevet 25. desember 2010 #2 Skrevet 25. desember 2010 Vi har ikke noen særlig verbal kommunikasjon, nei. Det kommuniseres på helt andre måter. Har aldri hatt en samtale mens vi har hatt sex.
Lady Stardust Skrevet 25. desember 2010 #3 Skrevet 25. desember 2010 Jeg og min kjæreste er nok ganske sære på det punktet. Vi kan snakke om hva det skulle være under sex, og kødder mer enn gjerne. Litt interne spøker osv. Vi kan jo også ha "seriøs-sex", men er ikke blyge når det kommer til noe i senga. 1
Gjest Blubberella Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Jeg og min kjæreste er nok ganske sære på det punktet. Vi kan snakke om hva det skulle være under sex, og kødder mer enn gjerne. Litt interne spøker osv. Vi kan jo også ha "seriøs-sex", men er ikke blyge når det kommer til noe i senga. Samme her Kan gjerne tøyse litt, og spesielt hvis det skjer noe upassende eller småpinlig/komisk (fittepromp, krampe ett eller annet sted o.l.). Vi prater ellers generelt lite under sex annet enn små rosende kommentarer om det som er ekstra godt. Vi er ikke så gira på dirty talk, så skitne ord er det svært lite av her i gården. Hvis det skal byttes stilling gjør vi det bare. Som oftest skjønner vi hintet om en av oss tar initiativ til å bytte stilling. Når det gjelder å si rare ting i forbindelse med sex, er vel jeg den verste av oss. Jeg pleier vanligvis ikke å snakke under sex, men det har hendt at jeg har snakket om temaer som er en smule turn off mens kjæresten har tafset på kroppen min (som jo ikke alltid betyr sex). Hvis jeg da ikke er helt 100% med på notene og skjønner at han legger opp til sex, hender det at jeg prater i vei om allslags dagligdagse temaer, bl.a. sjefen på jobben, middagsplaner o.l. Men så kommenterer han det og så ler vi bare av det. Takk og pris for at vi har humor i senga også. Verken jeg eller kjæresten er veldig høylytte, men vi setter jo pris på godlyder slik at vi vet at den andre har det bra og nyter sexen. Selv om man kan bli litt usikker om partneren er for stille, synes jeg overdreven prating og/eller dirtytalk er mye verre. Da mister vi bare konsentrasjonen...
Gjest SnakeOil Skrevet 26. desember 2010 #5 Skrevet 26. desember 2010 Kommenterer stort sett hvor sexy kropp hun har, hvor deilig ting er osv, noen ganger litt mer dirty talk, varierer med samleiet. Personlig setter jeg pris på kvinner som er litt dirty i språket og som gjerne bruker ord som "kn*lle" "k*kk" og "f*tte", istedenfor "fløyelsromantiske" betegnelser som "du gjør det så godt for meg" og "bare ta meg". osv litt banning er bare tennende for min del.
Xaphan Skrevet 26. desember 2010 #6 Skrevet 26. desember 2010 Jeg liker stønning og at han sier navnet mitt. Noe særlig mer enn det er ikke "nødvendig", men det kan være deilig i blant hvis det passer i situasjonen.
Stefan Skrevet 26. desember 2010 #7 Skrevet 26. desember 2010 Det blir mest komplimenter og stønning her... Men er ikke fremmed for litt dirty talk om det er det jenta vil ha...
Sophia. Skrevet 26. desember 2010 #8 Skrevet 26. desember 2010 Ikke mye - men selvfølgelig litt komplimenter og slikt. Dirty talk foregår også fra tid til annen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå