Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #1 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg skal i bryllup til ei venninne i april (middels stort kirkebryllup, ingen kleskode skrevet på invitasjonen) men er ikke noe kjolemenneske i det hele tatt. Er det en uskreven regel at man må gå med kjole i et bryllup? Jeg er mer dress/drakt-menneske... Gruer meg til dette, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #2 Del Skrevet 26. februar 2002 Drakt kan være kjempefint og spør du meg kan du like gjerne ha det! Synes det kan være penere enn mange kjoler også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 26. februar 2002 #3 Del Skrevet 26. februar 2002 Hvis det ikke er satt noen kleskode, synes jeg absolutt du kan gå en en pen drakt. Ofte akn det være like så stilig og pent som en kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 26. februar 2002 #4 Del Skrevet 26. februar 2002 I utgangspunktet vil jeg tro at drakt er helt ok, men du kan jo, om du er i tvil, spørre brudeparet! Jeg haaaater forøvrig å få invitasjoner uten kleskode! Ihvertfall hvis jeg ikke kjenner så godt de som inviterer.. _________________ ¤ Anni ¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Anni den 2002-02-26 13:26 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. februar 2002 #5 Del Skrevet 26. februar 2002 Er du lesbisk? Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #6 Del Skrevet 26. februar 2002 Milla, du kan ikke være helt god.... Må man være lesbisk for å like drakt? Og må man ha overdådig kjole i et bryllup der man kun skal være pent kledt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 26. februar 2002 #7 Del Skrevet 26. februar 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 26. februar 2002 #8 Del Skrevet 26. februar 2002 Nei, jeg er IKKE lesbisk... haha! Den var god, Milla! (sorry at jeg glemte nicket mitt i stad...)1212[ Dette Innlegg er endret av: MissS den 2002-02-26 13:33 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #9 Del Skrevet 26. februar 2002 Skulle likt og sett Milla, hehe. Ser for meg ei jente som er overdådig sminket og livredd for at håret skal ligge feil. Ikke vondt ment Milla, men man danner seg jo et bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. februar 2002 #10 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg bruker aldri masse sminke, ikke trenger jeg det heller fodi jeg har god hud og naturlig glød. Håret mitt kan ikke settes opp fordi det er for kort (klippet i en fransk pasje) Jeg bare lurte på om du var lesbisk da siden du skriver at du gruer deg til å bruke kjole, hvilken normal kvinne gruer seg til å pynte seg? Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 26. februar 2002 #11 Del Skrevet 26. februar 2002 Det er ikke det at man gruer seg til å pynte seg!!! Du har misforstått completely! Jeg er et "dillemenneske" av natur med hensyn til hår og sminke og stæsj, men jeg finner bare ikke en perfekt kjole jeg trives i.... Veldig glad i sort, da! Men det passer jo ikke helt!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. februar 2002 #12 Del Skrevet 26. februar 2002 Vel, kommer du i dress kommer du hvertfall til å få lesbe-rykte på deg Du kan jo skaffe deg hjelp med å finne en kjole, hva med å kontakte en stylist? Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #13 Del Skrevet 26. februar 2002 Milla det er tull. En får ikke stempel som lesbe bare fordi man har dress på seg. Jeg kjenner flere jenter som har vært i bryllup og brukt dress. Ser like flotte ut som andre jenter som har kjoler på seg. Det er bare snevert i såfall dersom noen tror det. Bruk det du trives i selv - kan jo høre med bruden om hvilke antrekk som passer til bryllupet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 26. februar 2002 #14 Del Skrevet 26. februar 2002 Personlig synes jeg det kan være skikkelig pyntet og feminint med dress til jenter. Gjelder bare å supplere med de rette detaljene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 26. februar 2002 #15 Del Skrevet 26. februar 2002 Takk for den, Milla! Jeg kommer nok til å bli sett på som lesbisk når jeg kommer arm i arm med min forlovede (Som faktisk er en MANN!!).... Tenk deg litt om før du svarer, det er på gransa til å være frekt! Og når det gjelder mobbing av jenter i dress, så synes jeg det er råkult (men enig i at det ikke passer helt i bryllup) Tar gjerne på med både slips og dressjakke hvis jeg skal i selskap eller på by'n!1212[ Dette Innlegg er endret av: MissS den 2002-02-26 13:57 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. februar 2002 #16 Del Skrevet 26. februar 2002 Vel, i ett Bryllup burde selv en med kjolevegring ta seg sammen. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. februar 2002 #17 Del Skrevet 26. februar 2002 Det var jo akkurat det jeg sa jo Miss S, jenter burde ikke bruke dress i ett bryllup. Da bør det være kjole/drakt/bunad el. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #18 Del Skrevet 26. februar 2002 En drakt er iallfall flottere og bedre enn å komme i overpyntet kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 26. februar 2002 #19 Del Skrevet 26. februar 2002 Takker for gode råd. Godt å se at jeg ikke er helt på jordet, Anni og Brud2003! Klart jeg kommer til å lete etter kjole, men finner jeg en stilig drakt, så... *takk* iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. februar 2002 #20 Del Skrevet 26. februar 2002 He he, jada *Perser* Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå