Gå til innhold

Canada Goose jakke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Hei.

Jeg satt å kikket litt på jakker, å kom over en side som solgte veldig billige canada goose jakker. Dum som jeg var så hadde jeg klart å klikke inn kortnummer å alt å trykkt på bestillt. Pengene er trukket fra kontoen også nå.. . Jakken kostet 80 euro, men kom på 110 euro til sammen for frakt osv. Jeg lurer på om noen vet om dette bare er lureri? Etter å ha lest litt rundt forbi så står det jo at disse jakkene koster rundt 3000 å høyere. Link til siden er: http://www.bestparka.com/Chilliwack-Goose-Down-Parka-7950M-Black-From-Canada-Top-quality-goose-down-feather-from-Canada_P255207/

Og vet noen om det vil komme opp mere kostnader som jeg må betale, de har trukket 900 kr fra kontoen min...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står jo ikke engang at det er Canada goose, står jo bare at den er fra Canada. Kan ikke akkurat si at du har blitt lurt da...

:dåne:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Disse jakkene koster vel ca 6000 egentlig, så nei, den er nok ikke ekte. Og når jeg ser på siden du linker til så står det jo heller ikke at det er en Canada Goose jakke, men at det er en Chilliwack Goose Down Parka fra Canada.

Endret av venus_
  • Liker 2
Skrevet

hørrte om dette på tv2 hjelper deg. det er somregel billigere kopier, og pelsen til noen av jakkene var schæferpels.

Skrevet

Nei det står ikke inne på den direkte linken, men på "feedback" så er det en som har skrevet å fått svar fra nettbutikken. Han spurte om dette var ekte canada goose jakker og har fått svar at det er det.. Ikke vet jeg, gjør egentlig ingenting om det er fake og at pelsen er fake siden jeg betalte kun 900 kr.

Skrevet

De snakket om det på TV2 Hjelper deg, og da sa de at de aller fleste sånne billige fra nettet er bare fake. Jakkene er fylt med hønsefjær og kragen på jakken er fra Schäferhunder...

Skrevet

Lurt og lurt. Du har vel heller blitt overbevist over noe som ikke er. Jeg kan garantere deg at dette IKKE er Canada Goose. En Canada Goose jakke koster ca. 6000 kroner ny (har en selv).

Noen ganger er det lett for nettbutikker å selge falske merkeklær, fordi når stykket kommer til det så ligger det på forbrukeren siden forbrukeren "burde visst bedre".

• Liker 1
Skrevet

hmm ok. Men når denne jakken kommer hvordan ser jeg om den er fake i såfall? herregud schæfer pels :S grusomt!!!!

Skrevet

hmm ok. Men når denne jakken kommer hvordan ser jeg om den er fake i såfall? herregud schæfer pels :S grusomt!!!!

Det står jo ikke at det er Canada Goose, hvordan kan det være fake da?

• Liker 2
Skrevet

STÅR IKKE NOE PÅ SIDEN AT DET ER CANADA GOOSE JAKKE.Og ikke ligner de heller.Du har bare deg selv å takke egentlig.Ser du noen merkelapper på jakka?Nope.

• Liker 2
Skrevet

Det de gjorde på TV 2 Hjelper Deg var at de tok med de internettbestilte jakkene til Tatler på Majorstuen, og spurte de ansatte som jobbet der og sammenlignet dem med orginalene. Hvis du bor i Oslo ville jeg nok tatt turen dit når jakken er i hus. Eventuelt et annet sted i nærheten av der du bor, hvor de selger slike :)

Skrevet (endret)

Den prøver ikke å være canada gose.Den heter Chilliwack goose down from canada:)Så du får det du betaler for.

Endret av CafeLatte
  • Liker 4
Skrevet

At folk tror det der er Canada Goose jakker? Joda, det står Goose OG Canada der, men hallo.

• Liker 1
Skrevet

du støtter en grusom pels industri,du kjøper en fake jakke og husk at du må betalle moms også på denne.

snakk om å ha bli lurt

• Liker 3
Skrevet

Er jeg slem om jeg sier at jeg håper du er svindlet??

Du synes hundepels er fælt? Om det er ekte prærieulv-pels så har dyret mest sansynlig stått i en fot-saks i mange timer/døgn før den blir skutt, og inntil da kan den ha forsøkt å bite av seg fellen som resulterer i ødelagte tenner, gnaget av seg benet eller knust alle benene i poten. Ikke nok med at den skal stå der i ett smertehelvete og være livredd...

Hva er hysteriet rundt Canada Goose jakker egentlig? Ser kun for meg 16 årige jenter som går med det og som tror det er inn.

Hadde prærieulvene blitt skutt og dødd momentant så hadde det vært noe annet.

• Liker 4
Skrevet

Og om du får jakken så kan du ikke være sikker på om det er hunder fra Kina som er flådd levene som henger på hetta, eller om dunene fra gjessa er plukket etter at de er døde. Er ikke fanatiker, men det skjer oftere enn man tror når man bestiller "fake".

• Liker 2
Skrevet

For å svare spesifikt på spørsmålet ditt:

ja, du har "drede på draget".

• Liker 1
Skrevet

Men helt ælig er det noen av dere i tråden som hadde trodd det der var en canada goose jakke?Hun er jo ikke lurt i det hele tatt etter min mening for det står ingenting om at jakken skal være canada goose,dette er noe ts har bestemt seg selv for.Tror den pelsen er falsk også du får ikke ekte pels til en så lav pris.

• Liker 1
Skrevet

Tja, hva skal jeg si? Ja, du har "drede på draget" - det står ingen plass at det er Canada Goose, som flere har påpekt. Prisen er veldig lav i forhold til hva man kunne forvente for et slikt merke.

Men, stort men, jeg synes butikken spekulerer vel mye på nettopp slike usikre kunder som deg da jakken (som forresten heter Chilliwack Goose Down Parka From Canada) faktisk er mer enn smålik Canada Gooses Chilliwack Bomber. Eneste åpenbare forskjell er knappene vel? Ellers ser jo pelsen tynnere ut enn den på Canada Gooses jakker.

Andre "spekulasjoner" fra Bestparka.com sin side:

- "on sale"-merke over lommen hvor en skal kunne se logoen.

- spesifikasjonene under "Features" er bortimot identiske til de på Canada Gooses Chilliwack

Bomber, men - stort men - pelskragen på Bestparkas sin jakke skal gi en "authentic look..." Autentisk i forhold til hva?, tenker jeg da. Det står jo at pelsen skal være fra "coyote", så det bør jo stemme, altså ikke schæfer. Så da tenker jeg at den skal ha en autentisk look i forhold til Canada Goose, jeg... Hvorfor skal den ha en autentisk look hvis det er en ekte merkejakke?

Så, ja, jeg tror du har tabbet deg ut, men du kan jo returnere den hvis den ikke lever opp til forventningene? Og så lurer jeg på hva som skjer hvis du ikke henter ut pakken fra posten - vil du måtte betale moms og toll uansett, tro? For porto vil du jo måtte betale uansett.

Skrevet

For å svare spesifikt på spørsmålet ditt:

ja, du har "drede på draget".

Hvis du leser litt på nettsiden deres så er det noen som har skrevet i ett forum der, som også nettbutikken har svart. En som spør om dette er ekte canada goose jakke å da har nettbutikken svart at dette er det.

Jeg var ikke på utkikk etter en canada goose jakke i utgangspunktet, da jeg ikke bryr meg noen ting som helst om merker. Ekte pels har jeg aldri gått med før, så for min del så kan jakken bare være fake, noe den sikkert er i følge alle dere som har svart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...