Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å bruke flytende foundation til fest ol for å få litt bedre dekke. Men problemet mitt er at det ikke legger seg fint rundt nesen ol. Har store porer og huden min flasser lett der. Noen med samme problem som har funnet en flytende foundation som ikke fremhver dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du en primer under? En god primer kan utgjøre en stor forskjell om man har problemer med å få sminken fin. Denne låser ine fuktigheten og skjuler store porer og til en viss grad også tørre områder. Sminken sitter jo også bedre da. Ellers er det viktig å begrense mengden, jo mer man påfører jo lettere kaker det seg sliker steder. Å sett med pudder kan også hjelpe.

Selv bruker jeg den nyeste foundationen til MaxFactor og er veldig fornlyd med denne. Denne fremhever ikke tørr hud og flass som jeg lett får rundt kvisearrene mine.

(og husk å skrubbe deg en til to ganger i uken ;) )

Skrevet

Bruker du en primer under? En god primer kan utgjøre en stor forskjell om man har problemer med å få sminken fin. Denne låser ine fuktigheten og skjuler store porer og til en viss grad også tørre områder. Sminken sitter jo også bedre da. Ellers er det viktig å begrense mengden, jo mer man påfører jo lettere kaker det seg sliker steder. Å sett med pudder kan også hjelpe.

Selv bruker jeg den nyeste foundationen til MaxFactor og er veldig fornlyd med denne. Denne fremhever ikke tørr hud og flass som jeg lett får rundt kvisearrene mine.

(og husk å skrubbe deg en til to ganger i uken ;) )

Forslag til ein god primer?

Skrevet

Veldig individuelt og avhengi av hudtype. Jeg bruker en fra L'oreal Studio Secrets og er veldig fornøyd med denne. Andre som får gode tilbakemeldinger er Clarins sin, smashbox, MUFE.

Skrevet

Forslag til ein god primer?

Jeg bruker en fra Laura Mercier som jeg er storfornøyd med :) Ellers så syns jeg at Clarins sin Instant Smooth Perfecting Touch er veldig god :)

Skrevet

Takk for forslaga! Eg har brukt Prime Time frå eitt eller anna hudpleiemerke, men eg tykkjer ikkje porene vert skjult godt nok :(

Kanskje eg må prøve nokon av dei de nemner :) Kan dei fleste kjøpast frå Feelunique?

Skrevet

Takk for forslaga! Eg har brukt Prime Time frå eitt eller anna hudpleiemerke, men eg tykkjer ikkje porene vert skjult godt nok :(

Kanskje eg må prøve nokon av dei de nemner :) Kan dei fleste kjøpast frå Feelunique?

Laura Mercier sin får du kjøpt på Strawberrynet. Clarins sin er det mulig du finner på feelunique :)

Skrevet

du kan jo bruke en foundation i mousseform, istedet for i helt flytende form. Du kan jo prøve Loreal Paris Matte Morphose, og den funker bra på meg. Du kan jo også legge en god primer, jeg bruker Loreal Paris Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer, og huden føles ut som silke etterpå! :D

Skrevet

du kan jo bruke en foundation i mousseform, istedet for i helt flytende form. Du kan jo prøve Loreal Paris Matte Morphose, og den funker bra på meg. Du kan jo også legge en god primer, jeg bruker Loreal Paris Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer, og huden føles ut som silke etterpå! :D

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...