Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2003 #21 Del Skrevet 19. oktober 2003 Takk for alle tilbakemeldingene. Tror jeg satser på dobbel, 150cm bred, og den tror jeg skal holde i massevis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. oktober 2003 #22 Del Skrevet 19. oktober 2003 Og glemte å legge til det som var det store problemet: hva andre vil tenke :oops: Gir rett og slett f... i det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 20. oktober 2003 #23 Del Skrevet 20. oktober 2003 Og glemte å legge til det som var det store problemet: hva andre vil tenke :oops: Gir rett og slett f... i det :D Andre vil tenke som oss: "Fin seng, også så deilig med stor plass, da!" Hva tror du de vil tenke da? "Hva skal hun med dobbeltseng?" Ingen som tenker sånn! Slapp av, Gjest! Og gled deg heller til den nye sengen din er på plass! *ligge på rygg i ny seng med armer og bein i alle retninger-smiley* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. oktober 2003 #24 Del Skrevet 20. oktober 2003 Dobbel - because I'm worth it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 20. oktober 2003 #25 Del Skrevet 20. oktober 2003 var jeg deg så ville jeg ta dobbel så klart for da har du den hvist du finner noen senere, greit med stor plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå