Gå til innhold

Enkel eller dobbel?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva ville du som enslig og uten seng valgt å kjøpe, enkel eller dobbeltseng?

Er i villrede og vet ikke hva jeg skal velge...Virker litt rart å "innvestere" i dobbeltseng når man er alene.

Hva ville du gjort???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dobbel!!! Herlig å ha en stooor seng helt for seg selv. :P

Selv om jeg nå ikke har noe i mot å dele den, heller. :blunke:

Skrevet

Definitivt dobbel! Og hvem vet? Plutselig kommer det noen du vil dele den med :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke verst, så mange svar og så positive :)

Joda har selvfølgelig lyst på dobbelseng med alle fordelene :wink:

Men er enda litt i tvil...

Må liksom ha noen gode grunner for å ha det, skjønner? 8)

Gjest sunshine-t
Skrevet

hva er grunnene til å kjøpe en enkel? bortsett fra at det er billigere?

Gjest Anonymous
Skrevet

Dobbel!! Og eneste grunnen du trenger er din egen nytelse og velvære!

Skrevet

Hadde minimum kjøpt 1½, hvis jeg hadde hatt råd og plass så hadde nok kanskje kjøpt dobbel. Enkel seng er også fryktelig upraktisk hvis man får "overnattingsgjester." :blunke:

Jennifer

Skrevet

da jeg kastet ut gubben og skulle ha ny seng (ville ikke ha den samme vi hadde hatt sammen) kjøpte jeg en 120 cm rammemadrass. God plass alene, og koseplass til den nye kjæresten..... :sjarmor:

Skrevet

Jeg stemmer også for dobbel - ingen tvil! Finnes ikke noe motargument, bortsett fra eventuell plassmangel i rommet. :wink:

Skrevet

Dobbel!

Du får bedre plass, det er mye bedre å ligge i en stooor seng, du slipper å kjøpe ny når du en dag virkelig trenger en dobbelseng.

Skrevet

hvis du ikke har tenkt å vær enslig for resten av livet er det greit med en dobbel

Gjest Embla s
Skrevet

hva med en bred enkelseng (120)? Når/hvis du får deg kjæreste, holder den størrelsen i massevis i den første nyforelskede tiden :wink: (senere derimot....) :roll:

Skrevet

Eg har hatt 120 seng i mange år (faktisk sidan eg var 2 år... :ler: ). Den er så brei at eg om mannen min ikkje har kjøpt ny seng - går fint med to òg i den! Ho er dessutan mykje lettare å plassere/hanskast med enn ei dobbeltseng...

Skrevet

Senga jeg kjøpte da jeg hadde fått egen leilighet og var i min første jobb var dobbel (150 bred). Aldri angra på det selv om jeg var enslig på den tida. Nå fungerer den fint som gjesteseng, siden vi har kjøpt oss en bredere rammemadrass (180 bred).

Skrevet

Dobbel.

Deilig med masse tomleplass i senga.

Skrevet

Gå for en dobbel på minst 150 cm i bredden - 120 er for lite, mener nå jeg. Deilig å kunne sove midt i sengen, mener jeg :).

Skrevet

Du kan kjøpe 120cm bred seng - og satse på at en fremtidig partner har en kongedobbelseng! (Det har jeg gjort - og jeg angrer ikke!)

Min 120 cm seng er nå veldig grei som gjesteseng.

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Jeg hadde definitivt kjøpt dobbel! Alene eller ei - godt med god plass da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...