Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen kan hjelpe...

Jeg har laget meg noen spillelister i Spotify.

Jeg la låtene i den rekkefølgen jeg ønsket ved hjel av "drag and drop" metoden.

Men så prøvde jeg å trykke på "artist" og på "track" bare for å få de opp alfabetisk for å se hvor mange låter jeg hadde av hver artist, og etter det så virker ikke "drag and drop" funksjonen lengre.

Jeg klarer A L L T I D å rote det til altså... Argh!

Noen som vet hvordan jeg kan få tilbake til drag and drop?

Det virker fortsatt i de andre spillelistene hvor jeg ikke har trykt på noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå testa jeg litt, du trykker på f.eks Artist sånn at spillelista er i den rekkefølgen du hadde fiksa med drag and drop. Du må trykke 3 ganger fra utgangspunktet. Altså, om vi sier du ikke har trykka på noe, så trykker du en gang for å sortere artistene fra a til å, en gang for å sortere fra å til a, og en gang til for å komme tilbake til din sortering. Drag and drop skal funke etter 3. trykk.

Kanskje litt kronglete forklart, men du forstår kanskje allikevel..

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nå testa jeg litt, du trykker på f.eks Artist sånn at spillelista er i den rekkefølgen du hadde fiksa med drag and drop. Du må trykke 3 ganger fra utgangspunktet. Altså, om vi sier du ikke har trykka på noe, så trykker du en gang for å sortere artistene fra a til å, en gang for å sortere fra å til a, og en gang til for å komme tilbake til din sortering. Drag and drop skal funke etter 3. trykk.

Kanskje litt kronglete forklart, men du forstår kanskje allikevel..

Oh lykke!!!! Hurra!!! Fru Beist, du er alt annet enn et beist!!! Jeg elsker deg :yvonne:

Og nå skal jeg leke meg i spotify resten av dagen! Har nettopp kjøpt månedsabbonnement på 50 kroner og slipper den masete reklamegjengen hehe :romeo:

Tusen takk for hjelpen :)

Endret av inga:)
Skrevet

Oh lykke!!!! Hurra!!! Fru Beist, du er alt annet enn et beist!!! Jeg elsker deg :yvonne:

Og nå skal jeg leke meg i spotify resten av dagen! Har nettopp kjøpt månedsabbonnement på 50 kroner og slipper den masete reklamegjengen hehe :romeo:

Tusen takk for hjelpen :)

Bra du fikk det til. Og jo, jeg er nok et litt Beist. Er man gift med Olme Beist, som er et Sta Beist, så er man fruBeist :skratte:

Kos deg med Spotify :jepp:

Skrevet

Bra du fikk det til. Og jo, jeg er nok et litt Beist. Er man gift med Olme Beist, som er et Sta Beist, så er man fruBeist :skratte:

Kos deg med Spotify :jepp:

haha :skratte: Takk haha :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...