AnonymBruker Skrevet 25. desember 2010 #1 Skrevet 25. desember 2010 Hei. Jeg får for tiden AAP, og sender jo da meldekort hver 14. dag. Sendte meldekort på nett i dag, og regna derfor med å få utbetalingen 27 eller 28 des. som vanlig. Muligens litt senere pga. det er jul. Men nå ser jeg på nav sine sider at det ikke blir noen utbetalinger før 4. januar uansett!! Gjelder det da for de som sender meldekort denne helgen også? Dette er jo krise, jeg skal jo betale husleie innen 1 januar!
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2010 #2 Skrevet 25. desember 2010 Hvor fant du den informasjonen? I følge NAV så er det løpende utbetaling for AAP i hele desember, dessuten høres det merkelig ut at de utsetter en betaling midt i romjula når folk flest begynner å bli rimelig blakke.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2010 #3 Skrevet 25. desember 2010 Ah, nå skjønner jeg hvor du har lest. Meldingen du leste gjelder en planlagt driftstans på sidene til NAV lørdag 01.01.11 der man ikke kan sende inn meldekort i løpet av formiddagen. Av den grunn er det ingen grunn til panikk siden utbetalingene likevel ikke kommer til å skje før den 4. så trekk pusten og slapp av du
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2010 #4 Skrevet 25. desember 2010 Åh, tusen takk for svar! Nå ble jeg letta. Blir helt forvirra av dette nav greiene, jeg
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2010 #5 Skrevet 25. desember 2010 Min første utbetaling fra aap kontoret skjer neste uke. Blir det da trukket skatt av det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå