Gå til innhold

Trenger tips - vibrator

Fremhevede innlegg

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg foretrekker sånne små hendige, billige i hardplast med kraftig vibrering. Som flere her har foreslått kan det være lurt å gå for en enkel, billig utgave med litt fart i. Hvis hun ikke liker den er det bare å kaste skiten og evt kjøpe noe annet.

Det er nok bare ekstreme size-queens som velger en gedigen plast/silikon/jelly-dildo framfor en mann. Jeg får ingenting ut av digre dildoer verken alene eller sammen med kjæresten og har bare vibratorer. Da er det vibrasjonsstyrken som teller, og ikke størrelsen (annet enn at liten størrelse kan være å foretrekke for å få plass i flest mulig stillinger under sex med kjæresten). Det aller beste for meg er å bli penetrert av kjæresten mens jeg bruker vibrator utvendig. Da kommer jeg både lett og ofte, og kjæresten blir kjempetent.

De eneste mennene som går av moten er menn som føler seg truet av sexleketøy istedet for å se mulighetene. :lur:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått en avstøpning av gubbens penis, den er genial! Litt mere personlig en alle disse andre plastdingsene. Anbefales:)

Skrevet

Ja ja... Uansett er konklusjonen at en mann i seg selv er aldri nok. Menn går rett og slett av moten.

Jeg tror det heller er du personlig som er gått av moten :fnise:

Gjest brutal_mann
Skrevet

De eneste mennene som går av moten er menn som føler seg truet av sexleketøy istedet for å se mulighetene. :lur:

Jeg tror det heller er du personlig som er gått av moten :fnise:

Tja... Jeg så i min tid muligheter. Men jeg gikk jammen av moten fordi plasten var mye mer spennende... At én dame insisterer på diger plastpikk er en ting, men når dette skjer flere ganger med flere kjerringer, hva da? Da har en vel gått av moten da...

Skrevet

Tja... Jeg så i min tid muligheter. Men jeg gikk jammen av moten fordi plasten var mye mer spennende... At én dame insisterer på diger plastpikk er en ting, men når dette skjer flere ganger med flere kjerringer, hva da? Da har en vel gått av moten da...

Lurer på hvor du finner disse kvinnfolka??? Du må antakeligvis begynne og gå etter annet enn pupper og hår...

Skrevet

Kjære deg, brutal_mann. Jeg vet ikke om du er et troll eller ikke. Men la oss nå for sakens skyld si at du er seriøs. Da har du haugevis med erfaringer med forhold som absolutt ikke er normale. Så enten velger du utrolig merkelige damer, eller så har du kun hatt sære forhold, eller så er det noe med deg som er årsaken til dette - eller alle tre.

Det du i hvert fall må prøve å forstå er at dine erfaringer ikke er normen, og du må prøve å slutte å se andre kun utifra deg selv og dine egne erfaringer, da mange av dem er ganske unormale :)

Og ja, jeg vet at jeg sannsynligvis ikke oppnår noe som helst med dette innlegget, men jeg sitter nå her og kjedelig meg litt, så hvorfor ikke... :gjeiper:

Skrevet

Jeg har en følelse av at brutal mann blir forlatt pga negativitet og ikke pga dildoer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...