Gå til innhold

Trenger tips - vibrator

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg er en mann på 20 år som har vært sammen med en jente i snart 4 år.

Vi har hatt mye god sex, men i det siste har det begynt å dabbe litt av og er kanskje ikke like spennende som det var før..

Jeg tenkte å introdusere en klitorisvibrator for henne(Er dette en god idè?)

Og i den sammenheng sliter jeg med å velge ut en.. Det finnes jo et hav av forskjellige farger og fasonger..

JEg tenkte meg en prisklasse opp til 500-600kroner.. Er det noen som kanskje har erfaringer eller tips om hva jeg burde velge, eller kanskje noen konkrete modeller?

Håper noen kan hjelpe meg!

tAKK

Endret av Trengertips
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal den brukes mens dere har sex er det lurt med en liten en, de store blir vel ofte litt klønete sånn sett.

Dra på Kondomeriet og be om hjelp. Jeg personlig er sånn at jo villere de vibrerer, jo bedre er det - men så har jeg vanskelig for å komme også da.

Elsker å ha sex mens jeg bruker klitorisvibrator :) Selv om sex er godt uansett.

Skrevet

Ja, jeg tenkte på at den skulle brukes mens vi har sex.

Er ganske blank på det meste innen dette, siden vi ikke har noen leketøy fra før. Er det noen som har konkrete tips på hvordan vibrator jeg burde velge?

Tusen takk for hjelpen! :D

Skrevet

Jeg tror det kan være en god idé ja ;)

Dersom du er usikker på om hun også liker ideen ville jeg startet med en som er liten og nett, og som samtidig ikke ser så skremmende ut.

Denne er liten og nett, men samtidig veldig kraftig! Den er også veldig rimelig, så dersom den ikke faller i smak er det ikke en formue tapt - og dersom den gir mersmak kan dere heller lete etter en mer eksklusiv sammen ;)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Tja... Du skal ikke se vekk fra at hun finner noe som er enda morsommere enn deg da... Vibratoren altså...

Skrevet

Tja... Du skal ikke se vekk fra at hun finner noe som er enda morsommere enn deg da... Vibratoren altså...

Er det en risiko?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Er det en risiko?

Du ville ikke være den første mannen som opplever å bli byttet ut med noe plast.

Skrevet

Revurdering av tanken..

Skrevet

Jada, du brutale mann! Selv om du har opplevd å bli byttet ut med plast av en eller flere drittkjerringer, så er det ikke dermed sagt at alle blir det. Det beste for dere menn er å stille opp med åpent sinn når dama vil ha leketøy med i senga. Jeg har flere vibratorer å velge mellom, og min mann setter faktisk stor pris på at han kan bruke dem på meg for at jeg skal få orgasme. Dersom han skulle prøvd å slikke meg til en orgasme hadde han blitt uføretrygdet for slitasjeskade. Sexlivet var nesten dødt før vi gikk til innkjøp av "nattbord-rekvisiter". Nå har jeg lyst på pikk nesten daglig pga at jeg kan få orgasme uten problemer. Og fy flate så deilig det er å kunne nå de store høyder hver gang uten problemer og slippe frustrasjon over manglende orgasme. Takk gud for vibratoren! Men å bytte ut gubben med plast? NEI!!! Sier som Ole Brumm: Ja takk, begge deler! Anbefaler Lelo klittvibrator, liten og hendig. Men koster vel rundt 800 kroner tror jeg. Verdt hver krone!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du brutal_mann, du brutal_mann... :sukk:

TS: Kjøp en liten nett vibrator til kjæresten din! Dersom hun ikke liker den eller tanken på å ha den med i senga kan hun få kaste den! Dersom det ser ut for at hun foretrekker den foran deg kan du kaste den!

Men hjelpes altså! Hun kommer aldri til å bytte ut deg med en klitorisvibraor, eller en hel dildo for den saks skyld! Det kommer "kun" til å bli et artig supplement i senga som dere begge vil ha stor glede av :)

Endret av ladyluna
Gjest Galithralia
Skrevet

TS, jeg syns du skal gi det et forsøk. Det er tross alt deg hun elsker, ikke en vibrator...Og en vibrator kommer aldri til å erstatte en mann. Håper det ordner seg for deg!

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Men hva skal en mann gjøre da? Når hun bare vil ha større og større lekesaker? Begynner jo så fint og forsiktig med en lite klitorisvibrator for å ende opp med en helvetes gigadildo. Det er jo ikke tilfeldig at nesten alle pikk-erstatninger er betydelig større enn en gjennomsnittlig ekte en.

Skrevet (endret)

Har ikke lest hele tråden, men hva med en avstøpning av utstyret ditt? Det hadde vært en drøm for min del - å hele tiden ha pikken til mannen i mitt liv tilgjengelig :gjeiper:

Så kan hun ha en liten klitorisstimulator ved siden av eller noe slikt (jeg er sikkert dørgende kjedelig, for jeg skjønner ikke poenget med å på død og liv ha så mye slikt - men en avstøpning derimot :rødme: )

Endret av Sobril
Skrevet

Brutal mann: Nå må du gi deg... Jeg har en klitorisvibrator, som er fast sengepartner når vi har sex. Dette er for at også jeg skal få glede av orgasmen. Før jeg var 23 år hadde jeg ikke en eneste gang fått orgasme, eller på noen måte vært i nærheten av en, til tross for 10 år med maaaange forsøk. Med en klitorisvibrator får jeg det til. Er det bare mannen som skal få glede av sexen dersom kvinnen har dette problemet? Tvilet på sexlivet hadde blitt særlig spennende da. Noe gigadildo er jeg ikke interessert i. Mannen min har en penis til det formålet, men en klitorisvibrator er det eneste som kan gi meg orgasme.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det kan være en god idé ja ;)

Dersom du er usikker på om hun også liker ideen ville jeg startet med en som er liten og nett, og som samtidig ikke ser så skremmende ut.

Denne er liten og nett, men samtidig veldig kraftig! Den er også veldig rimelig, så dersom den ikke faller i smak er det ikke en formue tapt - og dersom den gir mersmak kan dere heller lete etter en mer eksklusiv sammen ;)

Den der likner litt på den jeg har. Den fulgte med en penisring, men vi fant fort ut at det var mye kjekkere å drite i penisringen og kun bruke vibratoren. Vibrerer som bare rakkern og er liten og nett :)

En vibrator kan aldri erstatte en gutt. Om det skjer er det noe galt med enten gutten, jenta eller forholdet. Ser ikke behovet for noe "større og større" heller, så lenge en liten vibrator gjør jobben ;)

• Liker 1
Gjest Galithralia
Skrevet

Men hva skal en mann gjøre da? Når hun bare vil ha større og større lekesaker? Begynner jo så fint og forsiktig med en lite klitorisvibrator for å ende opp med en helvetes gigadildo. Det er jo ikke tilfeldig at nesten alle pikk-erstatninger er betydelig større enn en gjennomsnittlig ekte en.

Dette blir litt for generaliserende for meg- verken du eller jeg kjenner TS sin partner, og jeg tror ikke hun kommer til å bytte han ut med en dildo for å si det sånn. At noen kvinner gjør det betyr ikke at alle gjør det. For min egen del er vibratorer et hjelpemiddel for å oppnå nytelse, akkurat som min partner. Jeg kommer ikke til å bruke en gigant dildo fordi det er ikke det jeg har behov for under sex.

Skrevet

Hahahahahahahahaha

Seriøst? Tror du virkelig at det er slik det er?

Finnes det en eneste kvinne som har fått seg vibrator og så konkluderer med at "nei så lenge jeg har denne trenger jeg ikke mannen min lengre. Ut med ham!"

Jeg har flere vibratorer. Den største er ikke den jeg liker best. Slett ikke. Det er en veldig mannlig oppfatning av kvinnelig seksualitet. Min favoritt er vibrerende egg. Ikke store greiene, men du verden så effektive!!

Og vibratorer erstatter ikke sex med mannen. Mannen er førstevalget, vibratoren er når han ikke er der, eller som et supplement.

Men en vibrator alene er ikke sex, men onani.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ja ja... Uansett er konklusjonen at en mann i seg selv er aldri nok. Menn går rett og slett av moten.

Skrevet

Det kan man jo strengt tatt si om kvinner også, ettersom de fleste menn vel bruker høyrehånda i ny og ne, selv når de er i et forhold.

Jeg kan bare snakke for meg selv. Men for meg er en mann det aller, aller beste. Man kan elske med en mann, man kan ikke elske med en vibrator. Men man kan bruke den til å treffe akkurat slik at man får en kjapp orgasme, om det er det man trenger. Eller, for de damene som sliter med å få orgasme under samleie, så kan de få det.

• Liker 1
Gjest KinkyGutt
Skrevet (endret)

Gi deg a' brutal, blir litt for søkt :)

Om TS bor i Oslo, er det bare å stikke innom Duo-shop, de har et BETYDELIG utvalg av dildo's og vibratorer. (har vært der og synes ikke det er spesielt flaut, de selger jo tross alt skiten :fnise: )

Jeg anbefaler et lite egg el. som kan holdes mot/på klitten, men den bør ha hastighetsregulering, min erfaring spriker ( :skratte: ) litt her fordi noen kvinner setter pris på dempet vibrering i starten og så skru opp vibben etterhvert.

En liten dildo/vibb på størrelse med en litt tykk finger kan være moro å bruke analt (om hun er med på det da!), eller som en ren klitoris-simulator under vanlig samleie. Som en analvibrator, vil begge kjenne det, hun fylles i tillegg bedre opp.

Jeg mener du er på rett spor, fantasi og kreativitet og interesse for partnerens ve og vel, kan få fart i sengehalmen i en fei.

Men nå får damene mene videre, skulle bare dele min erfaring ^^

Endret av SnakeOil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...