Anglofil Skrevet 24. desember 2010 #1 Del Skrevet 24. desember 2010 Ja, hva fikk du til jul i år? Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 24. desember 2010 #2 Del Skrevet 24. desember 2010 Separasjonsbevilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2010 #3 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg fikk to gaver i år. En kjøkkenmaskin og kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. desember 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Felles (dvs samboer og jeg): 3 lysglass 2 elektroniske bagasjevekter Toastjern Lyslykt Ildfast form Sausenebb 2 kopper Veggkalender Godteriskål Pyntegjenstand Jeg: 3000 kr 2 oppbevaringsbokser Pc-bord Bakematte Førstehjelpskrin Digital fotoramme Glasstre med ledlys Nattpysj Pulsvarmere Hårspenne Dagbok for 2011 Regines bok (bok) Sitt ned og hold kjeft (bok) Charter - 50 år til Syden (bok) Barndom 80-tallet (bok) Barndom 90-tallet (bok) 31 Dream Street (bok) Hello Kitty bådehåndkle Treningsbag Hello Kitty cover til bærbar pc Nikon speedlight SB-400 Mvh Yvonne Endret 25. desember 2010 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimp Skrevet 24. desember 2010 #5 Del Skrevet 24. desember 2010 wow, Yvonne, det var masse!! Hos oss var det lillegutt som fikk mer enn oss to sammen. Alle venner var bare: dere må huske at nå har dere barn og det er ham vi kjøper gaver til, ikke dere. Boooring. Så nå sitter han med masse nye leker og 2 bergans sekker+ mye klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 24. desember 2010 #6 Del Skrevet 24. desember 2010 Konfekt,dyner og lys... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. desember 2010 #7 Del Skrevet 24. desember 2010 Tur til Dubai og middag på Burj al Arab av mine foreldre. Diamantøredobber av min far iPad av min bror (kombinert jule- og bursdagsgave). True Blood, to kjoler og vin av noen venner. Har Ikke fått alle gavene ennã Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaEmilia Skrevet 24. desember 2010 #8 Del Skrevet 24. desember 2010 Mulberry Bayswater, smykke fra thomas sabo, fargeblyanter fra derwent (hadde ønsket med), parfymen jeg bruker, et skjørt, en del penger, og noen ting jeg skal bytte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 24. desember 2010 #9 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Angels' Delight fra LUSH Refleksbamse Bjørn Borg-boxere Strømpebukser m/ mønster (sløyfer) Pulsvarmere Votter Julemarsipan Donald Duck's julehistorier Ull/silke-singlet Armband med bling på Hårpynt Pysjamas Body Lotion + shower cream Designsmykke Brune pelsboots FINESTE albumet ever fra bestevenninna mi om oss, som hun har laget selv <3 "Vekk din indre healer" Bok - "India" Sort t-skjorte med "smykke"-print Metallic armband Nattkjole Pysj i xxl!!! Jeg bruker xs.. regner med den var en feil, hehe. Sort stoor veske m/gulldetaljer Lommebok i samme stil som veska Rosa genser m/sløyfemotiv Rosa blondeskjørt 1500 kr 200 kr gavekort på H&M Rosa uggs Redd Barna - armband Votter Liten sort selskapsveske Sort pelsbolero Smykke og armband i sølv m/blonder Minirettetang Lilla ytterjakke Britney Spears "Circus"-parfyme Militærgrønn sexy kjole ;D Sort blondebelte Lys Cardigan i "nordic print" Leopardtights + sorte tights Militærgrønt skjørt Spansk-kurs Spansk/norsk ordbok Grå cardigan Laange ullsokker Mikke Mus - genser Sort KJEMPEFIN selskapsskjole Rosa sko fra Bianco, 12 cm stiletthæl! :D Tøffeste sorte "vinglass" EVER med "SEXY BITCH" skrevet i rosa blingbokstaver :D (Sexy bitch er liksom "min" sang ) Jeg er utrolig fornøyd og utrolig glad Endret 24. desember 2010 av Fnisu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2010 #10 Del Skrevet 24. desember 2010 Dere var sikkelig bortskjemte Ble nesten missunderlig jo. Jeg fikk: 1 genser 1 telys holder 1 liten rettetang (5 cm bred den man bruker på håret for å rette ut) 1 putebord til pc 2 string 1 kopp til bilen som man plugger i sigarettenneren for at den holder seg varm jeg og typen fikk sammen: dynetrekk sånn veggfeste til å feste tv på veggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2010 #11 Del Skrevet 24. desember 2010 Dere var sikkelig bortskjemte Ble nesten missunderlig jo. Jeg fikk: 1 genser 1 telys holder 1 liten rettetang (5 cm bred den man bruker på håret for å rette ut) 1 putebord til pc 2 string 1 kopp til bilen som man plugger i sigarettenneren for at den holder seg varm jeg og typen fikk sammen: dynetrekk sånn veggfeste til å feste tv på veggen glemte å si at jeg fikk 5 votter. Har så mange fra før at jeg ikke har plass på den lille hyblen min :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillemeg Skrevet 24. desember 2010 #12 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg fikk en idé om å være medmenneske for de som blir oversett i jula. Ensomhet er Norges nye folkesykdom. Jeg meldte meg inn i Røde Kors som frivillig idag. Klem til alle sammen! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gucci_girl Skrevet 24. desember 2010 #13 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg fikk alt som stod på ønskelista jeg :D *En positiv graviditetstest *Digitalkamera (mitt havna i gjødselkjelleren en fin oktoberdag..) *Krølltang *Ullundertøy *Ny TV (jeg og Mannen kjøpte gave til hverandre sammen i år) *iPhone *Diverse ting til huset Alt i alt har det vært en super julaften 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2010 #14 Del Skrevet 24. desember 2010 Tre bøker En kalender Hansker Blyanter og A4 tegnepapir Et maleri av en hittil ganske ukjent kunstner Ansiktskrem Synes det var fine gaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 24. desember 2010 #15 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Jeg er knallfornøyd med julegavene mine, og fikk følgende: - 2200 kr. - 3 truser. - 2 BH'er. - Hofteholder. - 2 lilla sofaputer. - Sokker. - Badevekt. - Bon Jovi CD. - Massasje fotbad. - Lyslykt. - To lilla godteri & snacks skåler. - 2 tekopper med askjett. - 2 badehåndklær. - 2 "vanlige" håndklær. - 2 vaskekluter. - Sokke leggings tøfler. - 2 sølv lysestaker. - Familie Quiz bok. - 12 rosendahl skåler. - Adventsstake (til stearinlys). - Ullgenser (jakke). - 2 nostalgiske bilder. - 4 stk sengesett. - Laken. - Bilde. - Rød juleskål. - Ullgenser. - Nissemann. - Vaffeljern. - Kaffekanne. Endret 25. desember 2010 av Sweetpea25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almera Skrevet 24. desember 2010 #16 Del Skrevet 24. desember 2010 * Mikrobølgeovn * Tapas/snacks/taco-sett * Playstation Move kontroller(JIPPI-jeg gleder meg til å prøve:) ) * Penger * Ullundertøy * 2 skjeer av telesølvbestikk * Konfekt * 2 surpriseposer med mye småting * En koselig nissefamilie som bestemor har laget helt selv. Den var kjempefin Også er det en pakke jeg ikke har fått ennå Er veldig fornøyd med årets gaver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 24. desember 2010 #17 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg fikk alt som stod på ønskelista jeg :D *En positiv graviditetstest *Digitalkamera (mitt havna i gjødselkjelleren en fin oktoberdag..) *Krølltang *Ullundertøy *Ny TV (jeg og Mannen kjøpte gave til hverandre sammen i år) *iPhone *Diverse ting til huset Alt i alt har det vært en super julaften Awww.. Gratulerer med beibis i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 24. desember 2010 #18 Del Skrevet 24. desember 2010 Så heldige dere er som får så mye da! Jeg fikk: - sengesett x2 - brettspill - ekstern harddisk - armbånd - gavekort x2 - en genser - skjerf + lue - hjemmelaget godteri - tallerkner vi samler på - kopper jeg samler på - bestikk Vi fikk noe mer fellesgaver som sambo pakket opp hjemme hos seg da, men er litt usikker på hva det var. En helt ok jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slackerbitch Skrevet 24. desember 2010 #19 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg fikk: 4500kr En rar timg ingen skjønte hva var Hello Kitty matboks Pyntejuletre pyntet med 50lapper Ørepropper Veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2010 #20 Del Skrevet 24. desember 2010 Bil Harddisk Nytt sengesett Videokamera Undertøy Parfyme Tror det var alt. Kjempefornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå