Pimp Skrevet 24. desember 2010 #1 Del Skrevet 24. desember 2010 Til alle som er alene eller ulykkelige, til de som sorger, til de som ikke liker jula. og skål;) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2010 #2 Del Skrevet 24. desember 2010 God idè! Plusser den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 24. desember 2010 #3 Del Skrevet 24. desember 2010 Jupp - henger meg på her. En giga bamse-klem til alle sammen og riktig god jul!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gabriela Skrevet 24. desember 2010 #4 Del Skrevet 24. desember 2010 Henger meg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 26. desember 2010 #5 Del Skrevet 26. desember 2010 jeg oxo, og jeg har ikke dårlig tid, jeg kan holde det lille xtra om du trenger det. God Jul i stua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. desember 2010 #6 Del Skrevet 26. desember 2010 Group-hug! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå