AnonymBruker Skrevet 24. desember 2010 #1 Skrevet 24. desember 2010 Hei! Jeg er en kvinne som i flere år har ønsket å komme i kontakt med menn. Jeg har vært på en del datingsider der jeg har truffet ulike personer. Men for et år siden traff jeg en som kalte seg for "Rolle Richardson", han kom fort med fine komplimenter til meg og jeg bet på dette, det hadde gått noen månder da kalte han meg for hans kone. Jeg ville svært gjerne treffe han men han hadde ikke penger til å møte meg, men hvis jeg kunne betale 20000 kr på hans konto vil jeg få disse pengene igjen.JEg fikk aldri et konto nr hos han men ble bedt om at jeg måtte gå i western union bake med pengene og oppgi et navn som jeg ikke husker.I min begeistring dro jeg ned til gardermoen for å møte han. Etter å ha ventet lenge var det ingen der. Tenkte på at jeg når var blitt jukset, når jeg kom hjem å fikk snakket med han på nettet unnskyldte han seg og sa det var blitt et problem med reisen, han trengte mer penger.Jeg skjønner nå at jeg er blitt lurt.Håper det er noen som kan ta erfaring av dette. Mine penger ser jeg aldri igjenn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå