AnonymBruker Skrevet 24. desember 2010 #1 Skrevet 24. desember 2010 Jeg sitter her ved pcn da, og familien min lager mat. Jeg driter i jula i år og har meldt meg ut. merker jeg er sulten, og skal fråtse i meg litt mat, kanskje ta en øl eller to etterpå, og ellers blir det vel litt tv-titting og surfing på nettet etter gavene er åpnet. hva med dere a? ja, snart ringes julen inn. se hvor mye jeg bryr meg... jeg merker jeg blir oppgitt og himler litt med øynene av de som "dør for jula". det er EN dag... EN dag. hva med å slappe av og bare ta det for det det er. gavehysteri og mat. skulle egentlig ønske jeg var helt alene. da hadde jeg åpnet en flaske vin og stekt meg en grandiss. hilsen Tina. God jul. 1
Fluffe Skrevet 24. desember 2010 #2 Skrevet 24. desember 2010 Du bryr deg så mye at du faktisk lager ett innlegg om det. 3
Meaty Skrevet 25. desember 2010 #4 Skrevet 25. desember 2010 (endret) Jeg sitter her ved pcn da, og familien min lager mat. Jeg driter i jula i år og har meldt meg ut. merker jeg er sulten, og skal fråtse i meg litt mat, kanskje ta en øl eller to etterpå, og ellers blir det vel litt tv-titting og surfing på nettet etter gavene er åpnet. hva med dere a? Det var jo fint for deg da, at familien din laget mat som du kunne kose deg med. For ikke å nevne gavene... Er du fjorten år? Jeg var nemlig litt som deg da jeg var fjorten, forskjellen var vel at jeg faktisk SPISTE Grandis på julaften. :gjeiper: Endret 25. desember 2010 av Meaty
Funkyraw Skrevet 25. desember 2010 #5 Skrevet 25. desember 2010 (endret) Ja, og hva så? Hvorfor lager du et innlegg om det hvis du bryr deg så lite? Jeg blir så sykt lei av folk som klager og klager over mye de HATER jula.. Big deal? get over yourself.. Hvis folk vil glede seg over jula så må de få lov til det, akkurat som at du har lov til å ikke gjøre det. Endret 25. desember 2010 av Funkyraw
Gjest Raindrops Skrevet 25. desember 2010 #6 Skrevet 25. desember 2010 Ingen som tvang deg til å delta på middagen vil jeg tro. Kommer aldri til å forstå folk som hakker på jula, og likevel blir med å spiser maten og tar imot gaver. Hvis du skal melde deg ut så gjør det skikkelig, nå virker du bare som en liten drittunge. 7
waco Skrevet 25. desember 2010 #7 Skrevet 25. desember 2010 Jeg er blant dem som mener at vi kunne hatt jul en gang annethvert år eller hver tredje år eller aller helst vært tiende år eller noe sånt. 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2010 #8 Skrevet 26. desember 2010 Jeg er blant dem som mener at vi kunne hatt jul en gang annethvert år eller hver tredje år eller aller helst vært tiende år eller noe sånt. ts her. helt enig. hvorfor jeg lager et innlegg om dette? fordi jeg føler det sånn vel... jeg kan overhode ikke unnlate å være med på jula, for mange blir såret. men til neste år reiser jeg bort. ingen tvinger meg? jo, indirekte er hele jula tvang fra ende til annen.
Becka Skrevet 26. desember 2010 #10 Skrevet 26. desember 2010 Greit at du ikke er fan av jula, ikke alle må være det. Men har du en familie som gidder lage mat og kjøpe gaver, så er du faktisk mer heldig enn mange. Så tenk heller på det, og sett pris på at noen gidder! Sånn type klaging høres bare snerpete ut. Men for all del, men hva du vil! Men tenk litt på dem som mer enn gjerne skulle hatt noen å feiret jul med, men som ikke har! 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2010 #11 Skrevet 26. desember 2010 FOR GUDENES SKYLD, LA NÅ MEG BARE FÅ LOV TIL Å DRITE I JULA. JESUS!!!!
Gjest Iah Skrevet 26. desember 2010 #12 Skrevet 26. desember 2010 jeg merker jeg blir oppgitt og himler litt med øynene av de som "dør for jula". det er EN dag... EN dag. hva med å slappe av og bare ta det for det det er. Jula er da på ingen måte en dag.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2010 #13 Skrevet 26. desember 2010 FOR GUDENES SKYLD, LA NÅ MEG BARE FÅ LOV TIL Å DRITE I JULA. JESUS!!!! FOR GUD SKYLD LA NÅ OSS FÅ MENE HVA VI VIL SIDEN DU FAKTISK SKRIVER DETTE PÅ ETT FORUM!! 1
Tabris Skrevet 26. desember 2010 #15 Skrevet 26. desember 2010 Folk må gjerne sutre og bruke tid på et forum på å fortelle hvor lite de bryr seg. Selv er jeg bare glad at jeg bryr meg, det betyr at jeg koser meg skikkelig de dagene.
Gjest Eurodice Skrevet 27. desember 2010 #16 Skrevet 27. desember 2010 FOR GUDENES SKYLD, LA NÅ MEG BARE FÅ LOV TIL Å DRITE I JULA. JESUS!!!! Hvorfor i all verden roper du på Jesus, du som er så pisslei julen??? 3
leirbål Skrevet 28. desember 2010 #17 Skrevet 28. desember 2010 Hvorfor i all verden roper du på Jesus, du som er så pisslei julen???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå