AnonymBruker Skrevet 24. desember 2010 #1 Del Skrevet 24. desember 2010 Hvorfor åpner de pakkene 25 desember i engelsktalene land? Hvorfor gjør ikke Norge det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rabadamtimtim Skrevet 24. desember 2010 #2 Del Skrevet 24. desember 2010 vi gjør det i taknemlighet ovenfor de flotte etnisk vestlige skikkene fra USA!! USA er friheten vokter og jeg og min familie hedrer dem på dette viss!1 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 24. desember 2010 #3 Del Skrevet 24. desember 2010 Lurer jeg på også, enda en ting jeg og min "kjære" kan erte hverandre for siden han er britisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 24. desember 2010 #4 Del Skrevet 24. desember 2010 Fåglarna vet, tanken er vel at Jesus ble født om natten mellom 24. og 25., så kanskje de syns det er mer naturlig å gi gaver på morgenen den 25.? I svært mange land får barna først gaver på Helligtrekongersdag, altså 6. januar, når Jesus også skal ha fått gaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 24. desember 2010 #5 Del Skrevet 24. desember 2010 Ikke bare i engelsktalende land, i Frankrike åpner de og gavene 25. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivana Skrevet 24. desember 2010 #6 Del Skrevet 24. desember 2010 Det samme i Litauen og Latvia 25. desember, man finner gavene under juletreet fordi julenissen kommer om natten:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå