AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Saken er den, har vært på ett par dates med ei skjønn og smart jente. Traff hverandre på nett og klikket veldig bra når vi chattet. IRL på dates har hun vært ganske tilbakeholden men begynte å åpne seg litt mer på slutten av sist date. Hun har selv sagt at hun vil ta det rolig så har ikke vært noe spesielt frempå egentlig. Har trolig vært litt for tilgjengelig og forutsigbar i tillegg. Har tekstet hverandre ganske mye fra starten av. Tekster hverandre nærmest daglig enda men blir så og si bare "Hva driver du med?" og "Hvordan går det med deg da?" etc. I starten snakket vi om alt slags men når er vi "gått tom" for ting føler jeg (sikkert bare jeg som er dårlig på å finne på ting og snakke om). Liker denne jenta veldig godt men føler hun bare glir lenger og lenger vekk til min store skuffelse Har veldig lite erfaring når det kommer til dating men føler denne jenta er spesiell. Har for så vidt andre personer som er interessert i meg men det er denne ene jenta jeg har lyst på og det er det som irriterer meg sånn. Er redd hun snart kommer til å bare si at hun ikke har lyst å treffes igjen og at alt er over snart. Vet ikke hva jeg kan gjøre for å fikse dette så ber dere virkelig om hjelp.
L. Kennedy Skrevet 24. desember 2010 #2 Skrevet 24. desember 2010 Få henne til å le, ikke vær redd for å slippe deg løs. Hold en fleipete tone og dropp de tørre meldingene som hun før eller senere vil gå lei av. Det krever et snev av oppfinnsomhet, men skal likevel være overkommelig å få til. Jeg mistenker at dere er for feige og redde for å si noe galt.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2010 #3 Skrevet 24. desember 2010 Er akkurat det som er problemet, har ikke lyst å skrive noe galt men du har sikkert rett. Får prøve å være litt mer oppfinnsom fremover
Rumohra Skrevet 24. desember 2010 #4 Skrevet 24. desember 2010 Er selv "jenta" i en sånn situasjon nå. Fyren er det ikke noe galt med, men blir gal av å hele tiden få "hva driver du med?" "håper alt er bra med deg?" .. "i dag har jeg (gjort noe helt vanlig)".. Jeg hadde blitt mye mer glad for og interessert av sms med litt fart i, humor, noe jeg ikke venter meg. At han kanskje venter litt med å sende nye meldinger, så man kan få en når man ikke venter det osv. Hva med å gjøre noe på dater som det går an å prate om å spøke med i ettertid?
womenwomen Skrevet 24. desember 2010 #5 Skrevet 24. desember 2010 Saken er den, har vært på ett par dates med ei skjønn og smart jente. Traff hverandre på nett og klikket veldig bra når vi chattet. IRL på dates har hun vært ganske tilbakeholden men begynte å åpne seg litt mer på slutten av sist date. Hun har selv sagt at hun vil ta det rolig så har ikke vært noe spesielt frempå egentlig. Har trolig vært litt for tilgjengelig og forutsigbar i tillegg. Har tekstet hverandre ganske mye fra starten av. Tekster hverandre nærmest daglig enda men blir så og si bare "Hva driver du med?" og "Hvordan går det med deg da?" etc. I starten snakket vi om alt slags men når er vi "gått tom" for ting føler jeg (sikkert bare jeg som er dårlig på å finne på ting og snakke om). Liker denne jenta veldig godt men føler hun bare glir lenger og lenger vekk til min store skuffelse Har veldig lite erfaring når det kommer til dating men føler denne jenta er spesiell. Har for så vidt andre personer som er interessert i meg men det er denne ene jenta jeg har lyst på og det er det som irriterer meg sånn. Er redd hun snart kommer til å bare si at hun ikke har lyst å treffes igjen og at alt er over snart. Vet ikke hva jeg kan gjøre for å fikse dette så ber dere virkelig om hjelp. Oppfør deg mer som en " venn " , alltså mannlig venn . For da virker ikke intensjonene dine med henne så påtrengende og hun slapper mere av sammen med deg . Forde hun føler mindre forventningspress fra deg . Hun er nok usikker på hvor godt hun liker deg - da hun ikke kjenner deg så godt enda . Mange trenger tid på å utvikle kjæreste følelser eller en god relasjon ...De kan godt komme senere , om du gir henne tid .Føler hun at du er veldig på tuppa etter henne - kan hun føle forventningspress . Og dermed trekke seg tilbake litt . Man er jo redd for å skuffe den som kurtiserer eller måtte avvise , dersom man finner ut at man ikke vil ha noe forhold med han , men liker han godt likevell .Men kanskje ikke ønsker eller føler seg klar for noe seriøst forhold .Man blir jo bundet da . Er ikke fri lengre .Og lukker dørene for andre beilere og muligheter også , når man går inn i et forhold . Så da bør man være sikker på at man vil det og at personen er en man virkelig vil satse på . Mange trenger tid til det . Oppfør deg mer som en venn ...så føler hun mindre press . Og muligens begynner selv å se på deg som noe mer enn bare venn etterhvert som hun får tid å bli kjent med deg skikkelig . Kjip situasjon for jenta å være så usikker på hva hun vil selv også med deg , ikke gøy det heller . Menn som er ivrige vil at ting skal gå så fort fremover ..mens hun kanskje vil ta det roligere .Så hun slipper forventningspress samt frykten for å skuffe deg .For det er så kjipt å føle at man skuffer andre . Dersom hun finner ut at hun ikke vil ha noe seriøst forhold .Og må si ifra om det . Tror hun er i tenkeboksen akkurat nå ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå