AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Hva har dere igjen å gjøre før julefreden kan senke seg?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Pakke inn to gaver. Så flink du har vært Jeg har bare å pakke ut varene som vi handlet i sted.
Gjest Rosemor Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 (endret) Det er omtrent tusen ting jeg burde gjort før jeg tok kvelden, men jeg har valgt å kle meg i pysj, tenne lys, og lukke øynene for alt som burde vært gjort. Jeg har bestemt at jeg skal vaske gulv og bad i morgen, og resten får bare være. Det blir en fin jul likevel. Endret 23. desember 2010 av Rosemor
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #6 Skrevet 23. desember 2010 Det er omtrent tusen ting jeg burde gjort før jeg tok kvelden, men jeg har valgt å kle meg i pysj, tenne lys, og lukke øynene for alt som burde vært gjort. Jeg har bestemt at jeg skal vaske gulv og bad i morgen, og resten får bare være. Det blir en fin jul likevel. Det gjør du rett i. Man trenger ikke alltid å stresse for at alt skal være perfekt til jul. Er ofte bare en selv som merker om gulvene ikke er nyvasket.
goille Skrevet 23. desember 2010 #7 Skrevet 23. desember 2010 Mye Men etter å ha løpt "veggimellom" hele uken med handling,kjøring av barn,pleie av sykt barn og nå til slutt ligger utslått med feber å tennisball i halsen selv, har jeg bestemt at jula kommer fordi om, og så får vi x-tra gjester i form av hybelkaniner i år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå