Gjest Lea Skrevet 17. oktober 2003 #1 Skrevet 17. oktober 2003 Jeg har lyst til å kjøpe meg en espressomaskin. Har ikke lyst/råd til å kjøpe en dyr og flott maskin, men har sett litt på noen rimelige utgaver. Har noen erfaringe med DELONGHI EC7 ? Det er bare jeg som drikker kaffe her i huset, men sambo ønsker seg en melkesteamer til varm sjokolade. Andre maskiner som anbefales? (Den må ikke koste mer enn 1000 kroner)
Gjest Lea Skrevet 18. oktober 2003 #2 Skrevet 18. oktober 2003 Jeg har kjøpt meg espressomaskin i dag. Det ble en Rowenta Allegro som var nedsatt til 1/2 pris på Big. Den er testet og godkjent av meg :D
Gjest Lea Skrevet 18. oktober 2003 #4 Skrevet 18. oktober 2003 Den kostet knapt 500 kroner (498 eller noe) og hadde kostet 999 kr tidligere.
Væren Skrevet 18. oktober 2003 #5 Skrevet 18. oktober 2003 Gratuleer, Lea! Det høres ut som om du var kjempeheldig og gjorde et godt kjøp! :D
Gjest Lea Skrevet 18. oktober 2003 #6 Skrevet 18. oktober 2003 Jepp.. hadde flaks. Trodde at jeg måtte opp i minst 800 kroner for en maskin, men det slapp jeg altså. :D
Væren Skrevet 18. oktober 2003 #7 Skrevet 18. oktober 2003 Jeg trodde også de var spinndyre! Men din hadde jo også kostet en tusenlapp før, så da har du nok sikkert fått god kvalitet! Jeg er liksom ikke blitt så "avansert" ennå; det går helst i vanlig traktekaffe her i gården. Og Irish Coffee til fest... Men det er spennende med noe nytt! Lykke til! Klem fra
bluebird Skrevet 26. oktober 2003 #8 Skrevet 26. oktober 2003 Det ble en Rowenta Allegro som var nedsatt til 1/2 pris på Big. Hva er Big? Har ikke hørt om den butikken før... :oops: Finnes kun i Oslo?
Gjest Lea Skrevet 26. oktober 2003 #9 Skrevet 26. oktober 2003 Hva er Big? Har ikke hørt om den butikken før... :oops: Finnes kun i Oslo? Vet ikke helt hvor butikken finnes, men det er flere her i Oslo i alle fall. De har masse ting og tang.. alt fra møbler og tekstiler til leker og serviser. Det er en billigkjede som er ganske mye bedre enn -nille og europris (synes jeg). Det ser ut som web-siden dems er nede akkurat nå. Men adressen er: http://www.big.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå