Fashiondiva Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Broren min er selfølgelig veldig nyskjerrig, derfor tok han telefon min og trykket på glemt mønster. Derfor krever telefon min en google-konto, men det har ikke jeg laget meg enda. Så da lurer jeg på om det finnes en løsning på dette uten om å instalere ny softwere? Har mye jobbrelatert og informasjon på telefon jeg ikke vil miste. Noen som kan hjelpe?
Virvel Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Fra SEs egen support. Hvis du ikke har noe sikkerhetsspørsmål, og ingen Googlekonto, ser det dessverre ut til at du vil miste alt som ikke er lagret på minnekortet... Det lønner seg å ta backup jevnlig (anbefaler å benytte et annet program enn det innebygde, på min telefon klarer den aldri å gjenopprette kontaktene etterpå), og synkroniser kontakter, kalender osv mot f.eks. Gmail eller hva du nå bruker.
Virvel Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Forresten, fant denne, med en del forskjellige tips folk tydeligvis har prøvd med varierende hell... Kan jo hende du har flaks.
Fashiondiva Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2010 Takk, skal se hva jeg får till
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå