Gjest elfhybrid Skrevet 23. desember 2010 #1 Del Skrevet 23. desember 2010 Vi hadde iallefall en nabo som skulle vært helt alene på julaften,noe jeg som ser på julen som noe magisk syns var kjempetrist. Vi inviterte ham på julemiddag,og sa at hvis han hadde lyst å dele kvelden med oss, var han hjertelig velkommen. Vi hadde ikke kjøpt noen gave - men jeg visste at vi hadde bakt en type lefse som han var veldig glad i,som vi la en stor ladning av i en gaveeske,sammen med noen andre julekaker. Han kom opp,og kvelden ble kjempetrivelig. Det hadde den sikkert blitt hvis han ikke kom og,men den ble ikke mindre koselig av at han kom. Det er kanskje for sent å invitere folk nå til julekveldsfeiring, men det er noe å tenke på, hvis man kjenner noen som kanskje er ensom, eller alene, eller hvis man syns det blir litt stusslig med folk. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 23. desember 2010 #2 Del Skrevet 23. desember 2010 Slike folk som deg skulle det vært flere av! GOD JUL 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elfhybrid Skrevet 23. desember 2010 #3 Del Skrevet 23. desember 2010 Det var nå innmari søtt sagt da :)takk for det God Jul ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 23. desember 2010 #4 Del Skrevet 23. desember 2010 Elf: Er du fra veldig, veldig langt nord og liker/har likt bl.a manga? Minnes sånn svakt brukernavnet! Er helt enig med Miranda, det gjør så utrolig mye! Før, da det ikke var så veldig mye innvandring her til lands (stort sett bare en og annen gjeng bosnere) inviterte vi et år en bosnisk familie til å feire jul med oss. Kjempekoselig og jeg både håper og tror at den julen for alltid huskes av dem! Har selv veldig lyst til å feire alternativ jul en gang i tiden, men her jeg bor er det ingen slike tilbud.. dessverre. Hadde gladelig bare sittet og skravlet og spist god mat med gamliser, narkomane eller andre som ikke hadde hatt vondt av en mer verdig jul.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elfhybrid Skrevet 23. desember 2010 #5 Del Skrevet 23. desember 2010 Elf: Er du fra veldig, veldig langt nord og liker/har likt bl.a manga? Minnes sånn svakt brukernavnet! Er helt enig med Miranda, det gjør så utrolig mye! Før, da det ikke var så veldig mye innvandring her til lands (stort sett bare en og annen gjeng bosnere) inviterte vi et år en bosnisk familie til å feire jul med oss. Kjempekoselig og jeg både håper og tror at den julen for alltid huskes av dem! Har selv veldig lyst til å feire alternativ jul en gang i tiden, men her jeg bor er det ingen slike tilbud.. dessverre. Hadde gladelig bare sittet og skravlet og spist god mat med gamliser, narkomane eller andre som ikke hadde hatt vondt av en mer verdig jul.. Bor i nord jaffal,og liker manga. Send pm hvor du har meg fra da? Vi har invitert en nabo i jul også - blir koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. desember 2010 #6 Del Skrevet 24. desember 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. MissStiles, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 26. desember 2010 #7 Del Skrevet 26. desember 2010 dere har store hjerter der ute, godt å sjå! Vi fikk blomst av nabo, han mistet sin mor forje jul, så det kommer alltid til å vanke en personlig gave til han i julen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå