AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Å tilfredsstille de seksuellebehovene for partneren min på best mulig måte
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 Hva betyr 'å elske' for deg? inn ut sprut slut
Gjest En mann Skrevet 23. desember 2010 #5 Skrevet 23. desember 2010 Det første jeg tenker på er å¨være veldig glad i noen. Det være barn,foreldre,partner, dvs ikke noe fysisk. Deretter kommer det fysiske,det å vise begjær til en partner du elsker (veldig glad i). Det deilige suget etter henne,ser på henne hele tiden når hun er tilstede. Tenke på henne når hun ikke er der. Såååå til slutt smelte sammen i en himmelsk elskov lenge,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Knulle er noe helt annet,deilig det med, men kan ikke sammenlignes. En knuller aldri henne som en elsker. En mann elsker med henne.
Gjest amor Skrevet 23. desember 2010 #6 Skrevet 23. desember 2010 Mener du det å elske noen? Ja....hva det betyr i praksis og følelsesmessig.
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2010 #7 Skrevet 23. desember 2010 Ja....hva det betyr i praksis og følelsesmessig. Å elske er å godta ett menneske med sine feil og mangler, å stå ved samme side også i motgang, å elske er å føle seg hjemme, trygg og god fordi mennesket tilfører deg noe som er positivt, det er alltid med deg uansett hvor du er.
Gjest Sobril Skrevet 23. desember 2010 #8 Skrevet 23. desember 2010 Å elske noen, for meg, er å ha følelser for en person som overgår det meste annet. I det minste seg selv. Når jeg elsker noen så setter jeg denne personen foran alt, og jeg hadde uten tvil gått i døden for vedkommende.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #9 Skrevet 23. desember 2010 Å elske noen, for meg, er å ha følelser for en person som overgår det meste annet. I det minste seg selv. Når jeg elsker noen så setter jeg denne personen foran alt, og jeg hadde uten tvil gått i døden for vedkommende. Jeg hadde ikke gått i døden for noen andre enn min datter, men ellers er jeg enig
Meridian Skrevet 23. desember 2010 #10 Skrevet 23. desember 2010 Du vet hva å elske er når du vet hva å hate er.
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2010 #11 Skrevet 24. desember 2010 At en person gjør meg så lykkelig at jeg kan gråte av glede. Å føle seg "hel" men en annen person. Å føle kjærlighet og hjertebank når samboeren kommer hjem fra jobb. Å se samboeren er snill med barna. føle varme innvendig når samboeren kysser meg. 4 år sammen her og alt er flott- elsker gutten min.
Silje_Mor Skrevet 24. desember 2010 #12 Skrevet 24. desember 2010 (endret) Du vet hva å elske er når du vet hva å hate er. Endret 24. desember 2010 av Silje_Mor
Independent_ Skrevet 24. desember 2010 #13 Skrevet 24. desember 2010 Å elske er det motsatte av å være likegyldig. Har du ikke hørt uttrykket "kjærlighet er det motsatte av likegyldighet"? Jeg elsker en person av hele mitt hjerte. Jeg vet ikke hvorfor. Det bare kribler i hele kroppen, og ting blir...annerledes på en positiv måte. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2010 #14 Skrevet 25. desember 2010 Du vet hva å elske er når du vet hva å hate er. Jeg kunne ikke vært mer uenig med deg! Jeg tenker du har misforstått veldig mye!
Gjest capw Skrevet 25. desember 2010 #15 Skrevet 25. desember 2010 Det ville være som for meg å sove i seng med en person, og ville våkne med den samme personenen... Det å se en person som et individ som har gode egenskaper, fremfor det negative. Den dagen du møter en slik person sier det "pang", man er villig til å gjøre hva som helst for å møte denne personen. Osv.. hehe
tantethea Skrevet 25. desember 2010 #16 Skrevet 25. desember 2010 Åh nå fikk jeg et skikkelig sug av savn etter kjæresten min som er 10 timer unna! For meg er å elske, å være lidenskapelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå