Gjest Honey81 Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Hei! Har en HP printer som jeg prøver å koble til min bærbare pc ute at jeg får det til! Har Openoffice og ikke Microsoft office! Er det grunnen til at jeg ikke får det til? Takk for innspill!
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Pc'n skal jo gi beskjed om at her kobles det på en ekstern enhet. Får du ikke den? Så blir enheten registrert og Vista eller Windows7 finner enheten og kobler det mot sine drivere. Alternativet er å laste ned drivere til skriveren. Det er helt likegyldig om du har OpenOffice eller Microsoft Word, Excel mm
Perelandra Skrevet 28. desember 2010 #3 Skrevet 28. desember 2010 Hva slags operativsystem har du? Er det er ny skriver? Har du installasjons-CD'en til den, og er den i så fall kompatibel med det operativsystemet du bruker nå? Jeg har selv en HP-skriver som jeg kjøpte for noen år tilbake. Den har installasjons-CD som er beregnet for XP. Nå har jeg PC med Windows 7, og for å ha fullt utbytte av skriveren måtte jeg laste ned ny driver fra nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå