Gjest Airi Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Jeg skal ha en nydelig dyplilla kjole på juleaften, og lurer på om jeg kan ha rød leppestift til? Jeg har mange røde leppestifter, men tenkte å gå for en med blå undertone. Høres dette brukbart ut?
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Veldig bra. Hadde kunnet hatt en dyp klar rød også. Blir fin effekt ut av det.
OhNo! Skrevet 26. desember 2010 #5 Skrevet 26. desember 2010 Høres bra ut! :-) Syns heller du burde går for en dyprød, om du har det. Om du har, kan du bruke noen knæsje sko til også.
Gjest Airi Skrevet 27. desember 2010 #6 Skrevet 27. desember 2010 Høres bra ut! :-) Syns heller du burde går for en dyprød, om du har det. Om du har, kan du bruke noen knæsje sko til også. Litt seint nå, i og med at juleaften har vært Uansett ble det et bra resultat.
OhNo! Skrevet 27. desember 2010 #7 Skrevet 27. desember 2010 Litt seint nå, i og med at juleaften har vært Uansett ble det et bra resultat. Haha, bra det ble fint da! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå