Gjest Jojjo Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Jeg vil få en betydelig lønnsøkning mens jeg er i permisjon etter fødsel. Jeg vil gå opp 40 000 i årslønn da jeg bikker til 10 års anisitet. Hva skjer med lønnen min da? Permisjonspengene blir jo regnet ut før jeg går ut i permisjon. Går jeg da glipp av disse ekstra pengene i månedene frem til jeg starter å jobbe igjen?
Gjest Emo Fisk Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Det kommer ofte an på hvem som utbetaler fødselspengene dine. Mange bedrifter som forskutterer pengene fra NAV gir økninger etc. etter malen for din stilling, mens dersom NAV utbetaler direkte til deg så får du ikke lønnsstigningen. Da kan det hende du får denne etterbetalt fra jobben, men det varierer. Anbefaler deg å snakke med ditt lønnskontor, da dette varierer veldig fra sted til sted.
Gjest nn Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Jeg får min permisjonslønn utbetalt fra arbeidsgiver, men lønnsøkningen jeg fikk blir ikke effektuert før etter endt permisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå