camliiaa Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Hei! Jeg kjøpte et par utrolig fine sko forleden, og jeg har tenkt å bruke dem på nyttårsaften. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal bruke med skoene. Kjole, skjørt, bukse? Hjelp meg! Legger ut bilde av skoene. Mvh Camilla, som trenger hjelp til nyttårsaften.
Gjest elfhybrid Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 (endret) De var utrolig søte! Legger ved et par forslag jeg fiksa på polyvore - uten at jeg veit hvilke farger du har på hår og hva du har i garderoben - så ta det med en klype salt Fant ikke heeelt like sko på polyvore,men nesten da. Men dette er bare mine kjappe forslag altså. Redigert; her er link til forslaget - fikk ikke til med kodeboksen. http://www.polyvore.com/shoes/set?id=26269575# Endret 23. desember 2010 av elfhybrid
camliiaa Skrevet 24. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. desember 2010 Jeg har mørkebrunt hår og tenkte meg ut på shopping i romjula! Men takk for hjelpen, det hjalp meg:)
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2010 #4 Skrevet 24. desember 2010 Horekjole til horeskoene. Fy f**n, de var helt utrolig tøsete og stygge! 1
camliiaa Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2010 Horekjole til horeskoene. Fy f**n, de var helt utrolig tøsete og stygge! haha, alltid en som skal være frekk
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 25. desember 2010 #6 Skrevet 25. desember 2010 Snasne sko, jeg ville valg skjørt eller kjole, som stopper et sted på låret. Er jo tross alt nyttårsaften, da synes jeg det er en uting å gå i bukse..
Independent_ Skrevet 25. desember 2010 #7 Skrevet 25. desember 2010 Jeg ville brukt shorts med høyt liv. Sort helst. Også tynn strømpebukser under (hudfargede), og en kul topp
The Princess Skrevet 25. desember 2010 #8 Skrevet 25. desember 2010 Horekjole til horeskoene. Fy f**n, de var helt utrolig tøsete og stygge! Hvis du ikke har noe pent å si, ikke si noe? Jeg synes skoene var kjempefine! 1
camliiaa Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 25. desember 2010 Takk jeg tenkte å bruke kjole, og pynte meg fin!
Gjesten Skrevet 25. desember 2010 #10 Skrevet 25. desember 2010 Jeg ville brukt shorts med høyt liv. Sort helst. Også tynn strømpebukser under (hudfargede), og en kul topp Du er klar over hva temperaturen i luften ligger på for tiden, ikke sant? Jeg synes det ser rart ut med sommerantrekk midt i kaldeste vinteren. For ikke å si uintelligent. Men fine sko, TS, blir sikkert bra uansett hva du kombinerer dem med!
Neutral Skrevet 26. desember 2010 #11 Skrevet 26. desember 2010 Du er klar over hva temperaturen i luften ligger på for tiden, ikke sant? Jeg synes det ser rart ut med sommerantrekk midt i kaldeste vinteren. For ikke å si uintelligent. Kanskje hun skal være inne?
OhNo! Skrevet 26. desember 2010 #12 Skrevet 26. desember 2010 Du kan bruke et helt enkelt skjørt, kanskje litt mer spennende strømpebukse, og en litt løs topp/genser :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå