eunice Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Jeg skal ha en sykkel touring fra Thailand via Poipet grensen til Kambodsja. Når jeg kom over http://www.evisaasia.com/visa-requirement/tourist-visa-requirements-for-norway-citizens/ det vist at bare trenger 3 dager for visumsøknad. Er informasjonen sant? hvis ja så skal jeg bare bruke når jeg kommer Thailand. Vennligst informer!
gilli Skrevet 24. desember 2010 #2 Skrevet 24. desember 2010 (endret) Skjønner ikke helt hva du mener ettersom det mangler litt ord i teksten din, men er det visum til Kambodsja du lurer på? Det kan du i så fall skaffe på nettet så er det klart når du reiser. Ellers så fikser de det fort på grensa mens du venter, har reist i Kambodsja flere ganger:-) Endret 24. desember 2010 av gilli
Fiol Skrevet 26. desember 2010 #3 Skrevet 26. desember 2010 Da jeg skulle over grensa til Kambodsja for to år siden hadde jeg kjøpt meg et e-visum på internett for 20 USD eller noe, men da jeg kom til grensa med buss var dette bare gyldig om jeg fløy inn. Derfor måtte jeg betale nye 20 USD. Så det er ikkeno problem å få visum på grensen. Tar ikke mye lengre tid enn å stemple inn og ut av passet. God tur =)
nettengel Skrevet 26. desember 2010 #4 Skrevet 26. desember 2010 Da jeg skulle over grensa til Kambodsja for to år siden hadde jeg kjøpt meg et e-visum på internett for 20 USD eller noe, men da jeg kom til grensa med buss var dette bare gyldig om jeg fløy inn. Derfor måtte jeg betale nye 20 USD. Så det er ikkeno problem å få visum på grensen. Tar ikke mye lengre tid enn å stemple inn og ut av passet. God tur =) Vi hadde også kjøpt e-visum på internett. Kom med fly til Phnom Penh og måtte da betale nye 20 USD ved flyplassen. Skjønte at dette var en grei måte å lure turister for litt ekstra Dollar. Det tok forøvrig ikke mange minuttene å få visum.
gilli Skrevet 27. desember 2010 #5 Skrevet 27. desember 2010 Jeg har reist inn via både buss og fly med e-visa men det har funket helt fint! Vet noen overganger har nektet e-visa tidligere men det skal ikke være sånn nå lenger. Men det er også fort gjort å få visa på grensa, bruker ikke mange minuttene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå