Gå til innhold

Hvor mange blir dere på julaften?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare lurer på hvor mange dere blir på julaften jeg? :sjenert: Jeg har ikke så veldig stor familie (skulle ønske det) så vi blir kun 3 stykker imorgen. Jeg, mamma og broren min. Blir veldig stusselig. Har alltid hatt lyst til å være mange på julaften, Må innrømme jeg er litt sjalu på de som har stor familie og som er mange sammen på julaften men er ikke så mye man kan få gjort med det. Får bare gjøre det beste ut av det :)

Så hvor mange blir dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til TS

Jeg er heller ikke vant til mange folk på julaften. Trodde som deg at det ville bli mer koselig med mange folk. Det ble det faktisk ikke. Det tok en evighet med å få pakket opp presanger og det var så mange at det faktisk ble litt grupperinger for de ble for mange til at man kunne snakke sammen med alle på en gang. Anbefaler et brettspill for dere. Da gjør man noe sammen.

I år blir vi 4 stykker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi blir 7 stykker.

Jeg,mamma,pappa,Søster og mannen hennes, sønnen de sin og broren min :)

Jeg synes det er mange nok. Hadde ikke likt å vært flere. Tar jo en evighet å pakke opp pakkene osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir 8 inkl ungene på 2 år og 4 mnd.

Jeg er vant til at vi vanligvis var 5 (meg, søskenene mine og foreldrene mine) og at besteforeldrene mine var hos oss ca hver tredje jul. Men, vi hadde som tradisjon at hele familien dro til besteforeldrene mine etter at pakkene var åpnet, da var det fullt hus (jeg har 6 par onkler/tanter med 2-5 barn hver). Husker det var veldig stas å være med søskenebarna mine på kvelden og vise fram noen av gavene jeg hadde fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17!! :nissegutt: 11 voksne og 6 barn

Søster, 2 brødre, svoger, meg, foreldrene mine, foreldrene til svoger, bror og søster til svoger

4 barna til søster og svoger, sønnen til bror min, datter til bror til svoger

Endret av Angelfalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi blir 5

Ikke det at jeg har liten familie men vi pleier ikke å invitere onkler,tanter, kusiner osv. Vet det er mange som samler hele familien men det gjør ikke vi.

Blir jeg, foreldrene mine, bror og samboer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow det var mange! Vi har så vidt plass til 10 stykker

sinnsykt mange, telte over igjen og det er 17, 6 barn. Men likevel!! Lurer på hvordan dette skal gå :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Galithralia

sinnsykt mange, telte over igjen og det er 17, 6 barn. Men likevel!! Lurer på hvordan dette skal gå :gjeiper:

Blir nok litt av en feiring! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syens det blir litt for mange jeg. Kanskje jeg er rar men synes det er kosligere å være 5 stykker på julaften enn 19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syens det blir litt for mange jeg. Kanskje jeg er rar men synes det er kosligere å være 5 stykker på julaften enn 19

Er vandt med å vær mange, jeg liker det, en masse liv, og de små skal jo sove etterhvert også. Men har aldri vært så mange før. I fjor var vi vel 11 og året før ca 13. Så 11-13 er vanlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...